Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrząd 1.8T wałek ssący


KingRaider

Rekomendowane odpowiedzi

Może masz koło na wałku rozrządu tył na przód założone. 

W gr. 93 masz ogolne synchro rozrządu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestawiłem rozrząd do przodu o 1 ząbek,wał ustawiony na znak, a góra po przestawieniu ząbka, czyli kołem wydechu w prawo(do przodu) wygląda jakby przestawiony o 1 do przodu :D nie wiem jak teraz pod pokrywą bo nie ściągałem, ale auto odżyło bardziej reaguje na gaz i chce jechać, ale dziwi mnie dlaczego tak ? czyżby łańcuch był na tyle wyciągnięty bo czujnik czyta z ssacego, i względem rozjazdu miedzy wałem ustawia fazatorem napięcie aby ssacy był ok, ale co do wydechu nie mamy kontroli czujnikami, więc dobrze myślę że łamcuch mam wyciagniety i pasek rozrzadu tez w opłakanym stanie i stad rozjazd na ssaku i fazator go próbuje ustawić ? :D

 

edit: dodałem loga z jazdy jak to wygląda teraz

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez KingRaider
log
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi tu nie gra, przestawiłem o ząbek do przodu górne koło, dolne na znaku i auto niby lepiej jedzie, ale przepływ max 120, więc cofnąłem dół i góra na znaki i teraz mam już - 10, jak to możliwe? Ze 1 ząbek na górnym kole i przestawienie z +6 na - 10? Czyli mamy aż 16kw przestawienie jednym ząbkiem na górze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...