Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AVJ prośba o sprawdzenie logów


Giluś1990

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o sprawdzenie podstawowych logów statycznych grup 001+003 i 002+033 

Problem z odpalaniem...

Wymieniony czujnik halla i pomogło na jakieś 3 tygodnie.

po tym wymienione świece i 4 cewki pomogło na 2 tygodnie.

teraz zaczął kopcić na niebiesko po nocnym odpaleniu.

W między czasie wymieniony olej i filtry.

Logi robione po tych wszystkich zabiegach.

Oleju nie ubywało dużo przed tym wszystkim 1litr od wymiany do wymiany czyli co około 10 max 12 tyś.

Teraz od wymiany przepalił około 200ml na 2tyś 

PS. vaglog.pl już nie działają?? gdzie najlepiej wrzucać teraz logi?? na vaglog miałem cała serię logów z 2 lat.

VAGLOGS.COM

 
ad
VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
 
ad

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi w tym w tym samym czasie robione? Na jednym masz sondę okej na drugim mocno ubogo. Pierwsze sprawdził bym szczelność dolotu i ciśnienie paliwa.

13 godzin temu, Giluś1990 napisał(a):

Oleju nie ubywało dużo przed tym wszystkim 1litr od wymiany do wymiany czyli co około 10 max 12 tyś.

Teraz od wymiany przepalił około 200ml na 2tyś 

Ta sama ilość 200ml na 2 tyś to dalej litr na 10 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiń problem, co to znaczy problem z odpaleniem?, długo kręci, na zimnym? na ciepłym? to nie jest chyba az taki duzy problem ze trzeba wymieniać cos bez sensu typu cewki itd, logi w tym temacie nic nie mówią, najczęsciej przyczyną jest czujnik temp, ewentualnie problem z paliwem albo instalacja gazowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zaczął się od tego jak zatankowałem gaz i nie mogłem odpalić  ani na benzynie ani awaryjnie na gazie. Auto było po trasie rozgrzane. Po kilku próbach odpalił na gazie. Do domu miałem 200 metrów i zaczął przerywać tak jakby chodził na 3 gary. Po zaparkowaniu poczekałem aż wystygnie i na zimnym odpalił normalnie wiec stwierdziłem że to czujnik halla więc na drugi dzień go wymieniłem i wszystko wróciło do normy na około 3 tygodnie.

Później było tak samo kręcił i nie odpalał. Wymieniłem świece i cewki i było dobrze przez 2 tygodnie.

Dzisiaj w trasie wyskoczył błąd gdy silnik miał niecałe 90*

Zmierzę jeszcze dzisiaj kompresje.

Zapomniałem dodać że kilka dni temu wymieniałem odmę bo było pęknięte kolanko pod kolektorem ssącym. Uprzedzając pytanie to nie ściągałem kolektora ani przepustnicy. Przy okazji wymiany odmy sprawdziłem wzrokowo dolot i dokręciłem tylko przy IC bo był niedokręcony.

Screenshot_20230303_131332.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, robson_s napisał(a):

Logi w tym w tym samym czasie robione? Na jednym masz sondę okej na drugim mocno ubogo. Pierwsze sprawdził bym szczelność dolotu i ciśnienie paliwa.

Ta sama ilość 200ml na 2 tyś to dalej litr na 10 tyś

Tak logi robione zaraz po sobie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...