alienstarmc Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam wszystkich siedze kilka dni na forum i w sumie jednoznacznych odpowiedzi na mój problem z moja bryczką nie znalazlem . Mianowicie jest problem z odpaleniem ciepłego silnika np gdy postoi koło 20 min zaczyna turkotać i gaśnie i tak kilka razy dopiero jak sie go przygazuje to zaskoczy co jest ? czy przepustnica zabrudzona ?, czy czujnik temperatury sam juz nie wiem a vag nic nie pkazał wiecie o co chodzi????
kuzia1 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 mam to samo bede zmienial swieczki i sadze ze pomoże.....
alienstarmc Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 i co pomogła wymiana świec i filtra????
Ronin Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Leją wtryski, zmień czujnik temperatury. Zdrówka
alienstarmc Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Opublikowano 8 Maja 2009 ale co to ma wspólnego z czujnikiem temperatury ja mam niebieski 4-pinowy ? czemu może być do wymiany ?
Ronin Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Podaje że jest zimno jak jest ciepło i silnik dostaje dużą dawkę paliwa, a więc nie chce zapalić jak jest ciepły. Mogą byc także nieszczelne wtryski i troche puszczaja za dużo paliwa. Zacznij od czujnika. Zdrówka
alienstarmc Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Opublikowano 8 Maja 2009 acha to może na początek tak też zrobię ... a czy można sprawdzić czy faktycznie ten czujnik jest uszkodzony ? może go wypiąć i odpalić silnik ? kurcze w ciągu 2-tyg byłem 4 razy na vagu i nic nie pokazał czy to też może być wina np pompy wtryskowej ? Pozdrawiam ..
ajax Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Ale Ty nie masz pompy wtryskowej tylko paliwa ktora podaje cisnienie na reduktor a pozniej wtryski odpowiadaja za podanie paliwa. Ja na poczatek nie wymienialbym zupelnie nic. Jezdzisz na VAG-a i co? Vagiem mozna sprawdzic czujniki temperatury, kazdy z osobna, precyzyjnie i dokladnie. Jest ich w samochodzie okolo 4 a czasem nawet 6 w zaleznosci od motorowni. Te ktorych wskazan nie widzisz na zegarach sprawdzasz VAGiem i widzisz czy pomiar jest prawidlowy porownujac z odczytem innych. Tylko do tego potrzebna jest odpowiednia wiedza ( ktory blok czyta ktory czujnik itd ) a nie tylko umiejetnosc czytania bledow :gwizdanie: Przede wszystkim musisz dobrze zdiagnozowac usterke. Jezeli jakis czujnik jest walniety to odczyt bledow VAgiem nic nie pokaze bo znaczyloby, ze dany czujnik jest zniszczony.... a przeciez moze przeklamywac o 30 stopni - dla komputera pokladowego to wciaz jest odczyt! Swoja droga, ze ja mialem identyczne objawy przy dziurze w dolocie... to smieszne ale mechanicy chcieli mi wymienic wszystkie czujniki temperatury, przepustnice, wtryski itd. Jak moj nadworny mechanik robil rozrzad to przy odbiorze samochodu kazal mi wsiasc i odpalic goracy silnik. Ku mojemu zdziwieniu odpalil bez problemu. Pozniej pokazal mi gumowa czesc dolotu - dziura byla w takim miejscu, ze raz bral lewe powietrze a raz nie dlatego ciezko bylo ustalic przyczyne usterki... Pozdrawiam
pan kierownik Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Swoja droga, ze ja mialem identyczne objawy przy dziurze w dolocie... to smieszne ale mechanicy chcieli mi wymienic wszystkie czujniki temperatury, przepustnice, wtryski itd. Jak moj nadworny mechanik robil rozrzad to przy odbiorze samochodu kazal mi wsiasc i odpalic goracy silnik. Ku mojemu zdziwieniu odpalil bez problemu. Pozniej pokazal mi gumowa czesc dolotu - dziura byla w takim miejscu, ze raz bral lewe powietrze a raz nie dlatego ciezko bylo ustalic przyczyne usterki... Pozdrawiam Trzy miesiące temu miałem podobny problem. Przyczyną była dziura w przewodzie podciśnienia od serwa hamulców - zasysało nią lewe powietrze - czyli w praktyce nieszczelny dolot. Z tym że VAG pokazywał błędy związane ze zbyt dużą ilością powietrza/ubogą mieszanką. Po wymianie przewodu oczywiście problem zniknął. Zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu i przewodów z nim związanych, potem czujnika G62, potem regulatora ciśnienia paliwa... na razie nie mam więcej pomysłów.
alienstarmc Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Opublikowano 8 Maja 2009 to wymienię na początek ten czujnik oczywiście na ori .. Dzięki i Pozdra :)wiam
ajax Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 to wymienię na początek ten czujnik oczywiście na ori .. Dzięki i Pozdra :)wiam Nie no czlowieku, nic nie wymieniaj na poczatek TYLKO ZDIAGNOZUJ usterke bo tak naprawde to nie wiesz co jest zepsute i mozesz wymienic polowe samochodu a okaze sie, ze to byly zle duszki ktore chowaly sie w popielniczce! Najpierw wykonaj czynnosci ktore nie wymagaja wkladu finansowego, np sprawdz szczelnosc dolotu. Do tego diagnostyka VAG ( ale nie bezmyslny odczyt bledow!! )
alienstarmc Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 No tak . to faktycznie musze znaleźć dobrego mechanika który zdiagnozuje mi vagiem usterkę a nie sprawdzi błędy jak to było dotychczas Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Maj 2009, 14:04_________________________________________________No więc winowajcą usterki okazał się przepływomierz który był nie oryginalny .Teraz mam do wyboru zakupienie oryginalnego przepływomierza Boscha za 600 zł albo używanego z allegro podobno sprawny i sprawdzony przez Vag com za 200-300 zł co o tym myślicie ???
pan kierownik Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 No tak . to faktycznie musze znaleźć dobrego mechanika który zdiagnozuje mi vagiem usterkę a nie sprawdzi błędy jak to było dotychczas Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Maj 2009, 14:04_________________________________________________No więc winowajcą usterki okazał się przepływomierz który był nie oryginalny .Teraz mam do wyboru zakupienie oryginalnego przepływomierza Boscha za 600 zł albo używanego z allegro podobno sprawny i sprawdzony przez Vag com za 200-300 zł co o tym myślicie ??? Myślę żebyś wziął ten za 600pln.
ajax Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 No tak . to faktycznie musze znaleźć dobrego mechanika który zdiagnozuje mi vagiem usterkę a nie sprawdzi błędy jak to było dotychczas Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Maj 2009, 14:04_________________________________________________No więc winowajcą usterki okazał się przepływomierz który był nie oryginalny .Teraz mam do wyboru zakupienie oryginalnego przepływomierza Boscha za 600 zł albo używanego z allegro podobno sprawny i sprawdzony przez Vag com za 200-300 zł co o tym myślicie ??? Myślę żebyś wziął ten za 600pln. To dziwne, ale On mysli dokladnie tak jak ja!
alienstarmc Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 tak też myślałem ze ori. :> i tak też zrobię normalny z gwarancją a nie używkę na allegro z gwarą rozruchową... Dzięki i Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się