Krystianb8 Opublikowano 13 Marca 2023 Opublikowano 13 Marca 2023 Witam wszystkich grupowiczów. Od jakiegoś czasu mam problem z temperaturą w mojej audi. Podczas jazdy na krótkich odcinkach auto grzeję się do 100-110 stopni, więcej na razie nie stwierdziłem. Powyżej 90 stopni wiatrak na chłodnicy zaczyna pracować i wg mnie pracuje dobrze, bo im wyższa temperatura tym mocniej pracuje. Problem stwierdziłem po wymianie sprzęgła, nie mam pojęcia czy ma to jakiś związek. Po podpięciu VCDS nie wykazało żadnych błędów. W wakacje miałem epizod bo urwał mi się pasek pompy i wtedy zagotowałem czynnik, od razu auto zostawiłem aby ostygło. Po tym przez dobre pół roku nie było żadnych objawów. Czy ktoś miał podobny problem lub wie jaka może być tego przyczyna?
Krystianb8 Opublikowano 14 Marca 2023 Autor Opublikowano 14 Marca 2023 12 godzin temu, Langista napisał(a): Pompa wody do wymiany. Pomimo, że z nawiewów leci gorące powietrze?
Langista Opublikowano 14 Marca 2023 Opublikowano 14 Marca 2023 (edytowane) Będzie lecieć gorące, bo pompa nie nadąża pompować płynu, żeby się schłodził. Kiedy rozrząd był wymieniany? Edytowane 14 Marca 2023 przez Langista
Krystianb8 Opublikowano 14 Marca 2023 Autor Opublikowano 14 Marca 2023 Rozrząd był wymieniany przy serwisie olejowym, gdzie wymieniona była większość silnika (został tylko blok) ale podejrzewam, że pompy nie ruszali więc niebawem stuknie jej 200k km. Dzięki za poradę, na pewno ją sprawdzę!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się