Grzegorz76 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam. Jak powinien być ustawiony filtr paliwa tzn który z przewodów - doprowadzający paliwo czy zwrotny - powinien przechodzić przez zawór zaznaczony na rysunku? Wg Etki to przewód zasilający..., jak jest u Was? Czyżby błąd w Etce?
konrdaw111 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam, w moim AKN filtr jest obrócony o 180 stopni, czyli na odwrót jak w ETCE. Przewód który powinien iść do zaworu to przewód zasilający. Pozdrawiam
Grzegorz76 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam, w moim AKN filtr jest obrócony o 180 stopni, czyli na odwrót jak w ETCE. Przewód który powinien iść do zaworu to przewód zasilający. Pozdrawiam Hmm... jeżeli masz odwrotnie niż w Etce - tak jak mam i ja - to znaczy, że przez zawór idzie przewód powrotny a nie zasilający..., chyba, że zapomniałeś przecinka po "na odwrót" i nie zrozumiałem. Więc masz tak jak jest w Etce tak?
konrdaw111 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Musze to sprawdzić dokładnie po przez ściągnięcie górnej osłony silnika czy przez zawór idzie powrót czy zasilanie. Według mnie idzie tam zasilanie i w etce też jest to zasilanie tylko filtr paliwa jest u nas obrócony o 180 stopni odwrotnie jak jest w etce na rysunku.
Grzegorz76 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Można zamknąć temat. Przez zawór idzie przewód powrotny....
Rekomendowane odpowiedzi