Dejwi Opublikowano 23 Marca 2023 Opublikowano 23 Marca 2023 Witam wszystkich Mam problem w swojej b6 i nie wiem do końca co to może być. Przy dynamicznej zmianie biegów z 2 na 3 występuje szarpniecie mimo płynnego puszczania sprzęgła. Dodam że nie dawno zrobiłem mapę na 160km i zmieniłem felgi na 18" Natomiast nie działo się tak na początku. Dzięki wielkie z góry za pomoc?
sahipp Opublikowano 23 Marca 2023 Opublikowano 23 Marca 2023 szarpiące sprzęgło to nie jest normalne... ciężko powiedzieć... może być tak że sprzęgło było na wypowiedzeniu umowy, a że zrobiłeś program to przyśpieszyło jego przejście na emeryturę... Mi po programie również sprzęgło poleciało w bliskiej przyszłości... Nie była to oczywiście wina programu, po prostu na serii która była słabsza troszkę dłużej by potrzymało i tyle... jeszcze była by taka sprawa jak masz program zrobiony, to dosyć istotna sprawa... ,,nie jest sztuką dowalić koksu u kowlala, gdzie po paru szybkich startach wszystko sie rozleci,, - znany tuner ale soft trzeba zrobić tak aby przyrosty mocy byłe bezpieczne dla całego silnika oraz układu przeniesienia napędu....
Dejwi Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Opublikowano 23 Marca 2023 @sahipp z tego co pamiętam to na wykresie wyszło 340nm, więc najwidoczniej tak jak mówisz sprzęgło nie nadrabia, natomiast dziwi mnie fakt że to szarpnięcie występuje tylko z 2 biegu na 3 bieg. Przy redukcji, przyspieszaniu to szarpnięcie nie występuje. Dzięki wielkie za odpowiedź.
sahipp Opublikowano 23 Marca 2023 Opublikowano 23 Marca 2023 (edytowane) same nm nie są przeszkodą... chodzi o ich przyrost... nie można robić tak aby z samego dołu było nagłe pindolnięcie na całego... ale to dyskusja konkretnie o dobrze zrobionym sofcie... co do sprzęgła to po prostu mogło być już na końcu żywota, a dodatkowa moc przyspieszyła ten proces i tyle... trzeba rozebrać i zobaczyć... bez tego nie da się stwierdzić... Te 340NM to nie jest jakoś specjalnie dużo i seryjne sprzęgło i dwumas spokojnie da radę to obsłużyć... Natomiast ważne jest to że mimo że auto daje taka możliwość to nie wolno z niskich obrotów rura ful ogień na wysokim biegu... jak chcesz pełny potencjał to zawsze z redukcją, w przeciwnym wypadku dwumaska szybko się skończy i następna nowa również... przy takim stylu bez redukcji powstają bardzo duże siły kątowe... Jak dokładnie nie wiem w jakich warunkach to szarpniecie występuje, nie wiem też dokładnie na czym ono dokładnie polega, ale weź też pod uwagę że masz quattro czyli sztywny czterobut... Edytowane 23 Marca 2023 przez sahipp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się