Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świerszczy pod maską...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od 2 dni świerszczy pod maską, bez względu czy silnik ciepły czy zimny - cały czas równomiernie. 

  Postanowiłem dziś zajrzeć pod maskę i spróbowałem od włączenia klimy w tryb Auto i zaczęło trochę mocniej piszczeć, włączyłem przycisk od nadmuchu przedniej szyby i zaczęła się masakra. Pasek zaczął piszczeć jak wściekły, w pewnym momencie stanął w miejscu, przełączyłem na econ i ustało. Co tam może powodować usterkę, poradźcie.

Pacjent A4 B6 avf 

Opublikowano

Pasek osprzętu i napinacz tego paska do wymiany.

Opublikowano

lub zużyte (wyślizgane) pasowe koło sprężarki...

Opublikowano

Paski posiadam 2, a skrzypi ten mały , najlepsze jest to że na jesieni wymieniłem go i rolkę napinacza tego paska - czyżby tak szybko się zużył? 

Opublikowano

Sprawdź napięciem paska.

Opublikowano

Szkoda ze mało kto tu raczy napisać jakiego auta tyczy się problem. Patrząc na Twój profil i tym się sugeruje to żadne to świerszcze tylko pisk tarcia metalu o metal innymi słowy ściety wieloklin na sprzęgle sprężarki.

Opublikowano
15 minut temu, Pieterb napisał(a):

Szkoda ze mało kto tu raczy napisać jakiego auta tyczy się problem. Patrząc na Twój profil i tym się sugeruje to żadne to świerszcze tylko pisk tarcia metalu o metal innymi słowy ściety wieloklin na sprzęgle sprężarki.

Witam, napisałem w pierwszym poście o jakie auto chodzi, a sprzęgło sprężarki nie posiada żadnego wieloklina tylko gumki w środku. 

Opublikowano

Jeżeli pasek pomimo wymiany na nowy nadal się ślizga to jak wspomniałem zużyte koło pasowe sprężarki, ewentualnie uszkodzone łożysko, sprężarka przytarta ( jeżeli stawia aż taki opór) lub sprzęgło..

 

kolejność jest taka

1) pasek, napinacz

2)sprawdzić w jakim stanie koło pasowe czy nie wyślizgane (auto ma      swoje lata) i jeżeli wieloklin wyrobiony to nawet nowy pasek będzie się ślizgał

3)łożyska koła pasowego

4)sprawdzić jaki opór stawia sprężarka ale to trzeba mieć jakieś doświadczenie aby stwierdzić że opór sprężarki jest zbyt mocny i coś jest nie tak

Opublikowano
2 godziny temu, sahipp napisał(a):

Jeżeli pasek pomimo wymiany na nowy nadal się ślizga to jak wspomniałem zużyte koło pasowe sprężarki, ewentualnie uszkodzone łożysko, sprężarka przytarta ( jeżeli stawia aż taki opór) lub sprzęgło..

 

kolejność jest taka

1) pasek, napinacz

2)sprawdzić w jakim stanie koło pasowe czy nie wyślizgane (auto ma      swoje lata) i jeżeli wieloklin wyrobiony to nawet nowy pasek będzie się ślizgał

3)łożyska koła pasowego

4)sprawdzić jaki opór stawia sprężarka ale to trzeba mieć jakieś doświadczenie aby stwierdzić że opór sprężarki jest zbyt mocny i coś jest nie tak

Ok dzięki za dobre rady , bede sprawdzał po kolei.

Opublikowano

A więc dziś zajrzałem do auta i zdjalem pasek, od środka na nim dużo metalowych opiłków po całości. Koło sprężarki obraca się ok, po odpaleniu bez paska ładnie mruczy motor. Rolka napinacza wygląda ok, wymieniana na jesieni. Kupię jutro pasek i założę, tylko zastanawiam się skąd w tym starym tyle metalowych skrawków od spodu - może one powodują tarcie i te dźwięki.

Opublikowano (edytowane)

skoro są opiłki to coś się ściera... co to ciężko powiedzieć nie widząc Twojego auta... Jak kupisz pasek to wcześniej przyłóż go do koła i zobacz spasowanie paska z wieloklinem koła czy ok, a potem musisz znaleźć winowajcę, właściciela opiłków....może one lecą z innego elementu i wpadają w pasek co prowadzi do uślizgu... na prawdę ciężko wywróżyć, musisz spokojnie przy kawie lub dwóch popatrzyć na spokojnie...

Edytowane przez sahipp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...