Louu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 @Rob@k Zdejmę jeszcze pasek, zablokuje łopatki i postaram się zakręcić w jedną stronę, chociaż przy teście na gaszonym silniku przez 2ga osobę widać, że wirnik nie staje od razu na amen ale delikatnie się buja. @greg2505 wydaje mi się, że u mnie siedzi ten napinacz, za 100 zeta, bo mój vin to 8E4 dodatkowo był na klucza 19, a prawie każdy mówił o 17 nastce. Będzie trzeba wymienić da rade ogarnąć samemu? https://allegro.pl/oferta/ina-napinacz-paska-audi-a4-b6-b7-b8-1-9-2-0-tdi-11985305185 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Nie masz czasem takiego allegro.pl ALLEGRO.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 9 godzin temu, Louu napisał(a): @Rob@k Zdejmę jeszcze pasek, zablokuje łopatki i postaram się zakręcić w jedną stronę, chociaż przy teście na gaszonym silniku przez 2ga osobę widać, że wirnik nie staje od razu na amen ale delikatnie się buja. @greg2505 Tak ma być, tak właśnie działa sprzegiełko alternatora. Możesz jedynie sprawdzić czy łożysko huczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louu 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2023 @Langista zrzuciłem dzisiaj pasek i poruszałem trochę sprzęgiełkiem alternatora i słuchać było z niego delikatne piski + jak kręci się bezwładnie, to ma bicie. Co do testu na zatrzymywanie się wirnika nie mogłem ogarnąć czy się ruszał, czy stawał, jeśli się ruszał, to pewnie minimalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louu 0 Opublikowano 5 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Auto ogarnięte. Dzięki wszystkim zainteresowanym. Przez weekend majowy długo czekałem na klucz do sprzęgła alternatora, co najlepsze klucz na nic się zdał, bo tak trzymało i ostatecznie podjechałem z altkiem do majstra, co mi czasem ogarnia i tam poszło kluczem pneumatycznym i to też musiał użyć większego z dwóch które ma. Po tym zabiegu autko zachowuje się normalnie. Żeby wyciągnąć altka, to dorobiłem sobie klucz do wiska z klucza od szlifierki kątowej, zablokowałem wisko i odkręciłem je, wtedy śruba dolna od altka wyszła, ale żeby go wyjąć musiałem łomem podważać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się