Skocz do zawartości
IGNOROWANY

DP a przegląd samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. 

Jeśli nie ten dział to proszę o przeniesienie.

 

Koledzy i koleżanki. Słyszałem ostatnio że zaostrzają się przepisy odnośnie przeglądów. Samochody bez kata mają nie przechodzić przeglądu. Jak teraz ogarnąć dp żeby nie mieli się do czego przyczepić? Robić imitację kata?

Opublikowano
14 godzin temu, kodzak0 napisał(a):

Samochody bez kata mają nie przechodzić przeglądu.

Nigdy nie przechodziły, jeśli przegląd był przeprowadzony rzetelnie.

14 godzin temu, kodzak0 napisał(a):

Jak teraz ogarnąć dp żeby nie mieli się do czego przyczepić? Robić imitację kata?

Założyć katalizator.

 

Masz dwie drogi do wyboru. Legalna z katalizatorem na miejscu lub bujanie się z dp po znajomych znajomego itp żeby ktokolwiek to podbił. Wybierz zgodnie z własnym sumieniem.

Też przechodziłem tę drogę i wybrałem ostatecznie sportowy kat i święty spokój na przeglądach, jak również mniejszy smród spalin. Teraz jak stoję na światłach za kimś bez kata to czuję różnicę, udusić się można. Reasumując podwójna korzyść.

Opublikowano

No dobra a jak się to odnosi do samochodów polekkich modach? Bo raczej dołożenie zwyklego kąta trochę skomplikuje temat

Opublikowano
1 godzinę temu, kodzak0 napisał(a):

No dobra a jak się to odnosi do samochodów polekkich modach? Bo raczej dołożenie zwyklego kąta trochę skomplikuje temat

Mam w BEXie program i oryginalnego kata. Nie wyszło słabiej niż większość BEXów z wtryskami S3. ;)

Opublikowano
Godzinę temu, george napisał(a):

Mam w BEXie program i oryginalnego kata. Nie wyszło słabiej niż większość BEXów z wtryskami S3. ;)

A jak bardziej masz zestrojoną?

W razie co muszę mieć opcje jakaś heh

Opublikowano (edytowane)

Też coś napiszę. Miałem DP, a teraz mam sportowego kata i szczerze nie zauważyłem jakiś zauważalnych różnic jeżeli chodzi o moc samochodu itp. Sportowy kat przemawia do mnie bardziej niż DP, ponieważ jest bardziej cywilizacyjny - nie śmierdzi z wydechu (to duży +), praktyczny - przechodzi przeglądy, dźwięk wydechu jest pomiędzy DP, a normalnym katem. Wiadomo, że DP wychodzi taniej, ale czy warto zaoszczędzić 5 stówek i mieć problemy z przeglądami, lub kontrolami drogowymi. Jeżeli chodzi o wybór katalizatora, to nie kupiłbym na pewno używanego oryginalnego katalizatora z drugiej ręki, ponieważ w większości są zapchane, albo przewyższają cenowo te sportowe.

Edytowane przez szpakuziom
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 godziny temu, kodzak0 napisał(a):

A jak bardziej masz zestrojoną?

W razie co muszę mieć opcje jakaś heh

Z,modyfikacji wtryski,,na starym turbo,,jak potem okazało się po nieudanej regeneracji wyszło 222 KM/323 Nm, ale to było świeżo po regeneracji. Na obecnym nie sprawdzałem. 

Opublikowano

Patrzyłem na stronę fmica i powiem szczerze że też nie są aż tak takie te sportowe katy.

 

 

To parametry jak u mnie w takim razie 

Opublikowano
5 godzin temu, kodzak0 napisał(a):

Patrzyłem na stronę fmica i powiem szczerze że też nie są aż tak takie te sportowe katy.

Co masz na myśli?

 

Wybierz coś z MOS30 z EURO 4 200 CPSI. MOS30 jest przystosowany do większych mocy przy zachowaniu tej samej normy niż MOS20, natomiast w 100 CPSI to już jest raczej z nazwy katalizatorem niż faktycznie robi swoje zadanie.

Opublikowano

Spodziewałem się kwoty niższej niż tysiak heh. Ja i tak mam sondy off

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...