Eryk333 Opublikowano 19 Czerwca 2023 Opublikowano 19 Czerwca 2023 Witam mam problem Trzęsie kołami od 70 czuć luz na kierownicy kierownica jest skręcona w lewą stronę Przy większej prędkości przechodzi na karoserię jak puszczę gaz drży kierownica Zawieszenie było robione w grudniu z pełną geometria Stacje diagnostyczne nic nie znalazły
Langista Opublikowano 19 Czerwca 2023 Opublikowano 19 Czerwca 2023 (edytowane) Najpierw zacznij od wyważenia kół. Kierownica jest krzywo bo przy ustawianiu geometrii mieli w nosie, czy jest prosto, byle koła prosto patrzyły. Edytowane 19 Czerwca 2023 przez Langista
Elhape Opublikowano 19 Czerwca 2023 Opublikowano 19 Czerwca 2023 Skoro kierownicę mieli gdzieś to i poprawne ustawienie geometrii też mogli mieć w tym samym miejscu A jak jest luz na kierownicy to czarów nie ma albo przekładnia i/lub drążki i końcówki drążków do sprawdzenia. Jeśli zawieszenie było robione w grudniu a Ty jeździsz jak koła biją to prawie na pewno masz już coś wytłuczone w zawieszeniu. I oczywiście jak Langista pisze koła do sprawdzenia u wulkanizatora.
Langista Opublikowano 20 Czerwca 2023 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Pierścienie centrujące na felgach są? Przeguby sprawne? Ostatnie co może być winne to łożyska, ktoś tu ostatnio też miał problem i łożyska były winne.
Eryk333 Opublikowano 22 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2023 Na wtorek mam mechanika Wcześniej kierownica była prosto
adadur Opublikowano 23 Czerwca 2023 Opublikowano 23 Czerwca 2023 W dniu 20.06.2023 o 08:15, Eryk333 napisał(a): Koła wyważone Zero poprawy 95% takich przypadków to wina kół, przy wyważaniu zwrócił uwage czy felgi proste?. Zrób testy i zmień koła na zimówki. Zawieszenie chińczyk czy coś markowego ... bo geometrii w A4 (A6 A8 itd) generalnie nie ustawiasz, wynika z dokładości wykonania wahaczy, jest to kąt pochylenia koła, kąt wyprzedzenia koła i kąt wyprzedzenia zwrotnic i mają wpływ na prowadzenie samochodu . Wszystkie te wartości są stałe po wymianie części (o ile są należycie wykonane). ustawiasz jedynie zbieżność kół na końcówkach drążków. Właściwa geometrii i zbierzności prowadzi do tego że auto ma tendencja do jazdy na wprost. Jeśli gemetria jest stała to złe ustawienie zbieżności objawiać się może większą łatwością skręcania w jednym kierunku lub/i ściąganiem auta.
Langista Opublikowano 23 Czerwca 2023 Opublikowano 23 Czerwca 2023 11 godzin temu, Eryk333 napisał(a): Na wtorek mam mechanika Wcześniej kierownica była prosto Jak była prosto to masz prawo żądać poprawy tej usługi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się