Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o sprawdzenie logów dynamicznych dla 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

extremalne przeładowanie i notlauf przy 3 tys...

Opublikowano

suszara do czyszczenia :cool1:

Opublikowano

dodam ze mam 2 błędy na vagu

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to B+

oraz

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

i to z pewnością tylko suszara do czyszczenia?

Opublikowano

i to z pewnością tylko suszara do czyszczenia?

sztanga można powiedzieć,że w ogóle nie pracuje...zero regulacji żaluzjami

Najlepiej jak zrobisz komplet logów

Opublikowano

zmieniałem nie dawno zawór n75 potem od razu był robiony test sztangi vagiem próba statyczna dodam ze sztanga otwierała się i zamykała tylko ze w jednym momencie się przycinała ale po chwili przeszła dalej!a zaraz potem były robione logi dynamiczne dla 011! a o jaki komplet logów chodzi 003 i 011 próba dynamiczna? i czy do gruchy co reguluje sztangę mogę napsikać WD?

Opublikowano

czy do gruchy co reguluje sztangę mogę napsikać WD?

spróbój polac po sztandze i rozruszac ją ręcznie.W żadnym razie nic nie wlewaj do gruszki :kox:

Opublikowano

ok ma się rozumieć! dzięki za pomoc!! a może mi ktoś jeszcze powiedzieć gdzie znajduje się ten czujnik? 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to B+ i co to dokładnie znaczy bo w kodach są 3 takie błędy

poza zasięgiem – G71

niskie napięcie – G71

wysokie napięcie – G71

Opublikowano

Twój czujnik jest na pewno ok.Zajmij się lepiej turbiną :cool1:

Opublikowano

Witam....Może jak się podłącze pod istniejący problem to mój temat nie zostanie wywalony do kosza....jeżeli to przez jakość logów to wybaczcie ...już się popawiłem!

Proszę was o pomoc bo mam samochód do sprzedania i nie chcę dawać komuś z usterką....

Problem polega na tym że czasami włącza się notlauf a czasem nic sięnie dzieje i grzeje jak wariat....Bład oczywiśćie 575 i tylko ten.....

Dołączam link do logów statycznych Bs 03,dynamiczne 03,dynamiczne 011 bez notlauf jak i po włączeniu się notlauf.....

Dzieki za pomoc i jeżeli coś nie tak podpowiedzcie proszę...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01c6348633efb8e6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf3da1ae27b6c848.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770708d625bf1b49.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/899016f4e49a8d8f.html

I jeszcze dodaję logi z Bs statyczne grupa 011.....dziwnie to wygląda chyba jest odwrotnie niż napisane jest w FAQ....:/

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bc4a39c8908946b.html

Opublikowano

ok ma się rozumieć! dzięki za pomoc!! a może mi ktoś jeszcze powiedzieć gdzie znajduje się ten czujnik? 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to B+ i co to dokładnie znaczy bo w kodach są 3 takie błędy

poza zasięgiem – G71

niskie napięcie – G71

wysokie napięcie – G71

na palstikowej rurze dolotowej ... tej do kolektora ssacego ...

Witam....Może jak się podłącze pod istniejący problem to mój temat nie zostanie wywalony do kosza....jeżeli to przez jakość logów to wybaczcie ...już się popawiłem!

Proszę was o pomoc bo mam samochód do sprzedania i nie chcę dawać komuś z usterką....

Problem polega na tym że czasami włącza się notlauf a czasem nic sięnie dzieje i grzeje jak wariat....Bład oczywiśćie 575 i tylko ten.....

Dołączam link do logów statycznych Bs 03,dynamiczne 03,dynamiczne 011 bez notlauf jak i po włączeniu się notlauf.....

Dzieki za pomoc i jeżeli coś nie tak podpowiedzcie proszę...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01c6348633efb8e6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf3da1ae27b6c848.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770708d625bf1b49.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/899016f4e49a8d8f.html

I jeszcze dodaję logi z Bs statyczne grupa 011.....dziwnie to wygląda chyba jest odwrotnie niż napisane jest w FAQ....:/

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bc4a39c8908946b.html

nie mieszja koledze w temacie .. zaloz nowy ze swoim problemem...

masz na to czas do jutra rana [potem kasuje posta]

Opublikowano

to już wiem chyba gdzie dokładnie! na tej rurze jest tez tam przykręcony zawór EGR i na tej samej rurze tylko jakieś około 20 cm w lewo od spodu tej samej ruły jest ten czujnik G71

jeśli się mylę to mnie poprawcie :)

Opublikowano

to już wiem chyba gdzie dokładnie! na tej rurze jest tez tam przykręcony zawór EGR i na tej samej rurze tylko jakieś około 20 cm w lewo od spodu tej samej ruły jest ten czujnik G71

jeśli się mylę to mnie poprawcie :)

na tej rurze co EGR :mysli: cos chyba nie tutaj ..

poszukaj na forum jest nawet gdzies zdjecie gdzie ten czujnik ....

Opublikowano

znalazłem coś takiego jutro zajmę się sprawdzaniem bo dziś trochę zagoniony jesteś! jeśli miał by ktoś dokładniejsze zdjęcie jak ten czujnik wygląda to byłbym wdzięczny

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t45015.0.html;msg493247;highlight=czujnik+g71#msg493247

dokladnie tu ... [mniej wiecej] ale napewno znajdziesz :wink4:

Opublikowano

to już wiem chyba gdzie dokładnie! na tej rurze jest tez tam przykręcony zawór EGR i na tej samej rurze tylko jakieś około 20 cm w lewo od spodu tej samej ruły jest ten czujnik G71

jeśli się mylę to mnie poprawcie :)

na tej rurze co EGR :mysli: coś chyba nie tutaj ..

poszukaj na forum jest nawet gdzieś zdjęcie gdzie ten czujnik ....

co do czujnika to już wiem gdzie jest dziś sprawdzałem i na rurze co EGR jest to tego czujnika nie ma! za to z tej samej rury wychodzi jeden wężyk podciśnienia i biegnie do ECU wiec ten czujnik znajduje się w ECU!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...