Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny A4 B7 2.0TDI BRD


lukas949

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem z moim audi a4 b7 2.0 tdi BRD. Samochód  podczas wypalania dpf włącza się w tryb awaryjny i odcina moc(mrugajaca kontrolka od świec). Po zgaszeniu auta wszystko wraca do normy. Dodam że na komputerze pokazuje błąd podcisnienia  turba. Zrobiłem już regenerację turba wymieniłem zawór podcisnienia n75  sprawdziłem wszystkie węże  przy okazji zaślepiłem  egr i wyczyściłem DPF  i problem jest nadal. Proszę o pomoc bo już kończą mi się pomysły  a mechanicy rozkładają ręce pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit: daj dokładny kod błędu może coś się wyjaśni...

 

a ci mechanicy to mechanicy czy wymieniacze?

najlepiej jakbyś miał kogoś pod ręką kto zrobiłby "logi" więcej można by wywróżyć niż z kuli. trzeba zobaczyć jak zachowuje się turbo n75, EGR, czy jakie ciśnienia w DPF, dawki paliwa itp

 

te turbo regenerowane z protokołem czy tylko chiński core wymieniony?

mechanik sprawdził czy podciśnienie ma dobre parametry?

Edytowane przez moniuh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, moniuh napisał(a):

edit: daj dokładny kod błędu może coś się wyjaśni...

 

a ci mechanicy to mechanicy czy wymieniacze?

najlepiej jakbyś miał kogoś pod ręką kto zrobiłby "logi" więcej można by wywróżyć niż z kuli. trzeba zobaczyć jak zachowuje się turbo n75, EGR, czy jakie ciśnienia w DPF, dawki paliwa itp

 

te turbo regenerowane z protokołem czy tylko chiński core wymieniony?

mechanik sprawdził czy podciśnienie ma dobre parametry?

Samochód  był w polecanym warsztacie  i twierdzą  że podciśnienie ma dobre parametry i turbo regenerowane  z protokołem   a kod błędu sprawdzę jak wrócę z wakacji  i dam znać  normalnie już mi ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lukas949 napisał(a):

przy okazji zaślepiłem  egr i wyczyściłem DPF  i problem jest nadal.

u Ciebie trzeba EGR również softem wyłączyć o ile się nie mylę... samo fizyczne zaślepienie to za mało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, sahipp napisał(a):

u Ciebie trzeba EGR również softem wyłączyć o ile się nie mylę... samo fizyczne zaślepienie to za mało...

zaslepienie EGR nic nie powoduje, poza bledem niskiej ilosci spalin i checkiem na blacie, na pewno nie spadkiem mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, moniuh napisał(a):

zaslepienie EGR nic nie powoduje, poza bledem niskiej ilosci spalin i checkiem na blacie, na pewno nie spadkiem mocy

wiesz co kłócić się nie będę bo nie nie znam tego zagadnienia w pełni... z tego co wiem to zawór EGR w tych latach pełni dodatkowo również inne funkcje.... nie sprawność zaworu EGR lub jego nie prawidłowa praca przekłada się na problemy z doładowaniem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...