Dannyeye3 Opublikowano 18 Lipca 2023 Opublikowano 18 Lipca 2023 Cześć, od tygodnia zauważyłem podczas jazdy wyskakujący czerwony trójkąt i trzykrotne piknięcie. Pojawia się najczęściej przy mocniejszym przyspieszaniu lub bardziej gwałtownym hamowaniu. Dziś zauważyłem, że jadąc nawet 20 km/h wystarczy że kilka razy szybko poruszam kierownica prawo, lewo i też jest to samo. Błędów na vagu brak, płyn hamulcowy sprawdziłem i jest ok. Jakieś pomysły co to może być?
Muskel1 Opublikowano 18 Lipca 2023 Opublikowano 18 Lipca 2023 Z doświadczeń. Niskie napięcie może powodować takie zachowanie i ten komunikat.
sahipp Opublikowano 18 Lipca 2023 Opublikowano 18 Lipca 2023 nie pamiętam dokładnie, sprawdź wszystkie płyny, łącznie z olejem czy stan prawidłowy... jeżeli poziomy będą ok to najbardziej prawdopodobną przyczyną według mnie będzie gdzieś jakiś przewód od czegoś przetarty/przełamany i jak gwałtownie ruszasz w momencie gdy występują duże przeciążenia to pojawia się alarm... ja tak miałem tylko że u mnie sygnalizowało problem z olejem.... przy mocnym gwałtownym skręcie bądź gwałtownym przyspieszeniu czy jak auta gdzieś auto na dziurze podskoczyło...
Dannyeye3 Opublikowano 19 Lipca 2023 Autor Opublikowano 19 Lipca 2023 Sprawdziłem jeszcze raz błędy na vagu i faktycznie jest jakiś z napięciem: 18010 - power supply terminal 30 voltage too low Aku ma 3 lata ale nie zauważyłem żeby były jakiekiekolwiek problemy z nim
Muskel1 Opublikowano 19 Lipca 2023 Opublikowano 19 Lipca 2023 Brakuje napięcia na zacisku 30. Mierzyłeś miernikiem ile dochodzi do aku?
Dannyeye3 Opublikowano 19 Lipca 2023 Autor Opublikowano 19 Lipca 2023 Sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
Muskel1 Opublikowano 19 Lipca 2023 Opublikowano 19 Lipca 2023 8 godzin temu, Dannyeye3 napisał(a): Sprawdziłem jeszcze raz błędy na vagu i faktycznie jest jakiś z napięciem: 18010 - power supply terminal 30 voltage too low Aku ma 3 lata ale nie zauważyłem żeby były jakiekiekolwiek problemy z nim W którym sterowniku? Wrzuć pełny auto-scan.
Dannyeye3 Opublikowano 19 Lipca 2023 Autor Opublikowano 19 Lipca 2023 A jak zrobić ten pełny skan? Napięcie akumulatora 12.57V a podczas pracy na wolnych obrotach 13.80V.
Dannyeye3 Opublikowano 20 Lipca 2023 Autor Opublikowano 20 Lipca 2023 Wrzucam log z auto: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 AL Component: 1.8L R4/5VT 0006 Coding: 05001 Shop #: WSC 33278 3 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0422 - 35-00 - - Readiness: 0000 1001 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AM Component: ABS 5.3 FRONT D20 Coding: 0273004282 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 930 A Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D16 Coding: 00044 Shop #: WSC 45691 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0A8274066 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ---------------------------------------
Dannyeye3 Opublikowano 22 Lipca 2023 Autor Opublikowano 22 Lipca 2023 Problem chyba rozwiązany, wymieniłem klocki z przodu, które były już słabe i odpowietrzylem układ, póki co kontrolka już nie pokazuje się.
Muskel1 Opublikowano 23 Lipca 2023 Opublikowano 23 Lipca 2023 Raczej nie było to przyczyną. Tutaj musisz szukać przyczyny: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Przy sterownik silnika brakuje napięcia zasilania po zacisku 30, dlatego zapisuje błąd i pojawia się komunikat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się