Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Sprzęgło jednokierunkowe alternatora


raf1977

Rekomendowane odpowiedzi

Ta nieszczesna rolka to kolejny slaby punkt 2.0 tdi .U mnie przy 110tys.odmowilo posluszenstwa ,dotego na wakacjach w Itali :wallbash:.Zezilo ze az glupio jechac bylo :kox:.Naprawa w Niemcowni 86€ z czescia(bez rachunku).

Ktos mi wytlumaczy po co to cholerstwo montowali(montuja)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastosowanie takiego sprzęgła widziałem tylko wcześniej w innych maszynach (o wiekszych gabarytach-masach).

Stosuje sie je po to aby berwładność rozpędzanej masy po zmniejszeniu obrotów nie obciażała mechanizmów w druga strone.

Wydaje mi sie że w naszym przypadku rozpędzoną masa jest wirnik alternatora,

np. wkręcamy silnik na wysokie obroty i ujmujemy gwałtownie gazu, rozpędzony wirnik hamowany jest przez pasek. Pasek szybciej sie wyrabia i dodatkowo przenosi sie to na łożyska alternatora (momęt gnacy wynikający z siły obwodowej+siła którą wywiera napiety pasek)

Jeżeli sie myle poprawcie mnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli z polskiego na nasze to taki bendix jak w rwerze :>.Tylko ze 1,9 maja po 200-300tys. i wiecej nalatane ,i tam im nic "w druga strone" nie obciaza.Okresy pomiedzy wymianami paskow tez sie jakos specjalnie nie wydluzyly.A moze B7 maja wiekszy apetyt na prad(mniejsza baterie mam w ciagniku :decayed:) i z tego wzgledu wiekszy alternator zamontowali :mysli:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...