GrzesMC Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Witam Ostatnio zauwazylem ze moja Audi 2.5 TDI gdy jest zimne kopci na ciemny niebiski kolor..gdy odpalam z rury leci czarny dymek. Ale gdy dodam gazu zaczyna leciec ciemny niebieski..i tak dopuki sie silnik nie zagrzeje:( gdy zlapie temperature dym zanika... wie ktos może co to jest?
danu44 Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Ja mam to samo, ale nie wiem co to moze byc.
truckmaniac Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Pewnie Ameryki nie odkryję, jak napiszę Tu raczej nikt nie wróży z fusów
mxzibi Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Użyjcie środka do czyszczenia pompowtrysków STP-pomaga
nike21 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Użyjcie środka do czyszczenia pompowtrysków STP-pomaga AFB ani AFN nie ma pompowtryskow AKN tez nie... skoro dymi na niebiesko to pewnie oliwe przypala... nie masz ubytkow oleju? mi przy odpaleniu tez zakurzy ale na 2-3s pozniej nic...
Cristoforo Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 początkowe objawy kopcenia raczej bywaja uzasadnione zwłaszcza jak ktos ma wywalonego kata lub zaslepiony EGR ja zapodałem sobie olej Motula i zapomniałem co to dymek przy odpalaniu :gwizdanie: czasem sie łapie i wychalam głowe i patrze czy cus puści jakiegos pawia z tyłu i nic ;(
nike21 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 ja mam zaslepiony EGR i tez latam na motulu... ale kazdy klekot przy starcie moze przykurzyc
GrzesMC Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Użyjcie środka do czyszczenia pompowtrysków STP-pomaga AFB ani AFN nie ma pompowtryskow AKN tez nie... skoro dymi na niebiesko to pewnie oliwe przypala... nie masz ubytkow oleju? mi przy odpaleniu tez zakurzy ale na 2-3s pozniej nic... co do oleju to troszke dolewam bo mam maly wyciek spod miski olejowej(trzeba wymienic miske olejowa by wyciek zanikł, ale to przy nastepnej wymianie oleju). a gdzie jest w naszych jest EGR?
nike21 Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 wyciek spod miski zlikwidujesz wymieniajac uszczelke a nie cala miske a zawor EGR masz jak zdejmiesz plastikowa pokrywe na prawym dolocie kolektora ssacego. bedzie tam taka grucha z wezykiem podcisnienia ktora otwiera i zamyka zawor EGR.
GrzesMC Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 wyciek spod miski zlikwidujesz wymieniajac uszczelke a nie cala miske a zawor EGR masz jak zdejmiesz plastikowa pokrywe na prawym dolocie kolektora ssacego. bedzie tam taka grucha z wezykiem podcisnienia ktora otwiera i zamyka zawor EGR. niestety u mnei trzeba miske wymienic bo poprzedni wlasciciel zachaczyl nia o ziemie i byla spawana i szlifowana i mimo wymiany nowej uszczeli(wymieniana po kupnie z wymiana oleju rozrzadu i tych spraw) nadal jest wyciek wielkie dzieki za pokazanie zaworu EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się