Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczenie, drgania i dławienie silnika w A4 B8 2.0TDI. Brak błędów


kuba111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Objawy jak w tytule. Już nie mam pomysłu co wymienić. Auto traci moc, głośno pracuje. Brak błędów w sterowniku. Ciekowska jest taka, że czasami jak wezmę zakręt lub podskoczy auto na nierównościach to zaczyna poprawnie pracować. Czasami jak pojadę w góry także silnik odzyskuje poprawna pracę. Pomóżcie bo nie mam już siły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, podpinam się do tematu, w moim przypadku to a4b6 1.8t przykład z dziś.. ostry zakręt w prawo i na chwilę doładowanie spada z 1bar na ~0.6bar. Trakcja nie złapała .. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam to wiązać z jakimś stykiem lub jego brakiem. Ja naprawdę wymieniłem już prawie wszystko. Zastanawiam się nad sterownikiem silnika i tematem zimnych lutów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto seryjne. Był kiedyś wzywany na serwis z uwagi na tzw. Diesel Gate. Wiadomo o co chodzi. Ale później szukając jakiegokolwiek punktu zaczepienia wgrywano oryginalny program i bez skutku.  Zaczynam się zastanawiać już nad wszystkim. To tak jak np zamek drzwi raz działa raz nie. Wiado jest, ze ewidentnie do wymiany. Temat także znany i oczywisty. Ale tutaj silnik raz pracuje prawildlo raz wręcz nie da się jechać. Masakra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczuwasz te różnice w częstotliwości powiedzmy 1-2 razy dziennie? 

Wpływ wilgotności powietrza/deszcz również jest odczuwalny? 

 

A jak u Ciebie z akumulatorem? Sprawdzałeś spadki napięcia podczas rozruchu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator mam nowy. Nie ma spadków napięcia. Odczuwam różnice w pracy silnika np jak zmienia się pogoda. Zauważyłem, że jadąc w góry ( zmiana ciśnienia atmosferycznego) auto zaczyna lepiej pracować. Wiadomo, że układ wtryskowy współpracuje poprzez sterownik z układem dolotowym. Dzisiaj zamówiłem w serwisie oryginalny czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym tzw MAP Sensor. Mierzy ciśnienie bez względu na zmianę ciśnienia atmosferycznego. Jutro przyjdzie. Zamontuję i dam znać czy coś pomogło. Koszt 360 zł. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2023 o 17:41, kuba111 napisał(a):

Akumulator mam nowy. Nie ma spadków napięcia. Odczuwam różnice w pracy silnika np jak zmienia się pogoda. Zauważyłem, że jadąc w góry ( zmiana ciśnienia atmosferycznego) auto zaczyna lepiej pracować. Wiadomo, że układ wtryskowy współpracuje poprzez sterownik z układem dolotowym. Dzisiaj zamówiłem w serwisie oryginalny czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym tzw MAP Sensor. Mierzy ciśnienie bez względu na zmianę ciśnienia atmosferycznego. Jutro przyjdzie. Zamontuję i dam znać czy coś pomogło. Koszt 360 zł. 

 

Są jakieś efekty? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...