Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z DPF w A4 B8 2.0TDI


andrzejA6

Rekomendowane odpowiedzi

16981426242756004765102915576300.thumb.jpg.33f1730242eaaad0dca69e185ec3fb25.jpg16981425540585767939964272941841.thumb.jpg.4243b9cf38656030a45a80e89710a472.jpgWitam,wszystkich. Po dłuższej przerwie wróciłem do marki,no i po niedługim czasie musiałem zaktualizować vcds i kabelek. Możecie mi zerknąć na te logi,nie podoba mi się dpf wyraźnie często się wypala,bo mi to nic nie mówi. Troszkę czasu upłynie zanim zacznę kumać o co w tych autach chodzi. Czy jeszcze coś sprawdzić i wrzucić. Z góry dziękuję.😉

Edytowane przez andrzejA6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DPF zapchany. Ktoś wykasował zawartość popiołu prawdopodobnie bez czyszczenia DPFa, albo czyszczenie nie przyniosło rezultatów. Długo stałeś w miejscu nim zrobiłeś te zdjęcia? Bo wygląda jakby termostat (termostaty) nie trzymały. Zwróć uwagę czy nie masz problemów z temperaturą silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z temperaturą też zaczynają się problemy tak mi się wydaję,bo podczas jazdy przy takich temperaturach nie łapie 90*, max 75* , chyba że trzymam około 3000 obr. Czy to może być przyczyną tego zapchanego dpf. No i zauważyłem, że chwilę po odpaleniu robi się ciepły wąż od chłodnicy ten górny,no i chłodnica. W mieście w jakiś tam korkach najszybciej łapie to 90*,a podczas jazdy spokojnej potrafi spadać do środkowej kreski na wskaźniku,czyli myślę, że do tych około 70*.

Edytowane przez andrzejA6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej, ktoś wyzerował wartość popiołu. Dpf zapchany na amen.

21 hPa na wolnych obrotach to baaardzo dużo. Jaki masz przebieg? 350 kkm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko ponad 300,tylko dziwi mnie to że,zaraz po odpaleniu ma zimnym było 9 hpa a po czasie jak łapał temperaturę to dobił do tych 21 hpa,przed odpaleniem po kilku godzinach postoju miał 4hpa. Jutro chyba jeszcze raz popatrzę i wrzucę te ciśnienia,a co myślicie o tych termostatach,no naczytałem się, że w poliftach nieraz nic nie daje wymiana tych termostatów. Tylko u mnie zauważyłem nagrzewającą się razem z silnikiem tą górna rurę od chłodnicy. Auto posiadam od marca i zrobiłem nim około 10 tysi,poprzedni właściciel poinformował że miał problemy z tym dpf,ale coś tam mu zrobili i się uspokoiło. Widać do tej pory.🙁

Edytowane przez andrzejA6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...