andrzejA6 Opublikowano 24 Października 2023 Opublikowano 24 Października 2023 (edytowane) Witam,wszystkich. Po dłuższej przerwie wróciłem do marki,no i po niedługim czasie musiałem zaktualizować vcds i kabelek. Możecie mi zerknąć na te logi,nie podoba mi się dpf wyraźnie często się wypala,bo mi to nic nie mówi. Troszkę czasu upłynie zanim zacznę kumać o co w tych autach chodzi. Czy jeszcze coś sprawdzić i wrzucić. Z góry dziękuję.😉 Edytowane 24 Października 2023 przez andrzejA6
sebaa Opublikowano 24 Października 2023 Opublikowano 24 Października 2023 DPF zapchany. Ktoś wykasował zawartość popiołu prawdopodobnie bez czyszczenia DPFa, albo czyszczenie nie przyniosło rezultatów. Długo stałeś w miejscu nim zrobiłeś te zdjęcia? Bo wygląda jakby termostat (termostaty) nie trzymały. Zwróć uwagę czy nie masz problemów z temperaturą silnika
andrzejA6 Opublikowano 24 Października 2023 Autor Opublikowano 24 Października 2023 (edytowane) No właśnie z temperaturą też zaczynają się problemy tak mi się wydaję,bo podczas jazdy przy takich temperaturach nie łapie 90*, max 75* , chyba że trzymam około 3000 obr. Czy to może być przyczyną tego zapchanego dpf. No i zauważyłem, że chwilę po odpaleniu robi się ciepły wąż od chłodnicy ten górny,no i chłodnica. W mieście w jakiś tam korkach najszybciej łapie to 90*,a podczas jazdy spokojnej potrafi spadać do środkowej kreski na wskaźniku,czyli myślę, że do tych około 70*. Edytowane 24 Października 2023 przez andrzejA6
Muskel1 Opublikowano 24 Października 2023 Opublikowano 24 Października 2023 Jak wyżej, ktoś wyzerował wartość popiołu. Dpf zapchany na amen. 21 hPa na wolnych obrotach to baaardzo dużo. Jaki masz przebieg? 350 kkm?
andrzejA6 Opublikowano 24 Października 2023 Autor Opublikowano 24 Października 2023 (edytowane) Lekko ponad 300,tylko dziwi mnie to że,zaraz po odpaleniu ma zimnym było 9 hpa a po czasie jak łapał temperaturę to dobił do tych 21 hpa,przed odpaleniem po kilku godzinach postoju miał 4hpa. Jutro chyba jeszcze raz popatrzę i wrzucę te ciśnienia,a co myślicie o tych termostatach,no naczytałem się, że w poliftach nieraz nic nie daje wymiana tych termostatów. Tylko u mnie zauważyłem nagrzewającą się razem z silnikiem tą górna rurę od chłodnicy. Auto posiadam od marca i zrobiłem nim około 10 tysi,poprzedni właściciel poinformował że miał problemy z tym dpf,ale coś tam mu zrobili i się uspokoiło. Widać do tej pory.🙁 Edytowane 24 Października 2023 przez andrzejA6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się