Andrzejgruz 0 Opublikowano 15 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 1 minuta temu, przem8 napisał(a): Przeplywka zaniża, turbo niedoladowuje. Pewnie jak wróci przepływ to wtryskiwacze będą pętlić, bo juz teraz jest na styk. Czyli przepławka do wymiany, czy próbować ją jeszcze czyścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Mozesz czyścić ale nie mechanicznie, raczej to nic nie da. Turbo po regeneracji więc pewnie trzeba korektę w sofcie zrobić żeby doładowanie podążało za zadanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 15 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 1 minuta temu, przem8 napisał(a): Mozesz czyścić ale nie mechanicznie, raczej to nic nie da. Turbo po regeneracji więc pewnie trzeba korektę w sofcie zrobić żeby doładowanie podążało za zadanym. Turbo nowe, nie po regeneracji. Było po regeneracji jedno to poszło spowrotem do tego co robil regeneracje i zamontowane jest nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia (edytowane) Ale soft miałeś robiony do innej sprężarki i widocznie trzeba poprawić sterowanie n75 albo sztanga do podciągnięcia, bo wysterowanie nki juz ponad 90% miejscami. Dv masz sprawne? Edytowane 15 Stycznia przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 15 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Soft był robiony na starej turbinie, o tych samych numerach. Zamontowana jest nowa tylko o tym samych numerach nie była dostępna, ale była dostępna nowa wersja tej ze starymi numerami. DV sprawne, trzyma ciśnienie. W takim razie udam sie na poprawę softu. A co z przepływomierzem, raczej do wywalania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia To sprawdź ile turbo dmucha po odpięciu wtyczki od n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 15 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 5 minut temu, przem8 napisał(a): To sprawdź ile turbo dmucha po odpięciu wtyczki od n75. Jaki blok pomiarowy, bo jeszcze się uczę tych logów 😆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 115 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 18 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) wszystkie logi robione, na nowej przepływce z boscha ori 002+033+155 (log głowny jest na dolnej cześci, bo robiłem kilka przejazdów) Log #772611 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #772612 LOG.TUNEZILLA.COM 115 odłaczone n75 Log #772613 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 18 Stycznia przez Andrzejgruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia W turbo jest źle sztanga ustawiona i dlatego niedoladowuje. Wtryskiwacze na styk, zero zapasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 18 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 10 minut temu, przem8 napisał(a): W turbo jest źle sztanga ustawiona i dlatego niedoladowuje. Wtryskiwacze na styk, zero zapasu. Próbować robić korektę sofu? Dostęp do sztangi bez demontażu turbo jest raczej nie możliwy, chociaż turbo nowe od producenta 3KKK więc teoretycznie powinna dobrze być ustawiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 14 minut temu, Andrzejgruz napisał(a): chociaż turbo nowe od producenta 3KKK Czyli dałeś grubo ponad 2 koła? 21 minut temu, Andrzejgruz napisał(a): teoretycznie Właśnie, teoretycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 18 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Teraz, przem8 napisał(a): Czyli dałeś grubo ponad 2 koła? Właśnie, teoretycznie. Nie będę się chwalił ile dałem, bo mam spore zniżki 😁, ale kupione w hurtowni, nowe z plombą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Jak w Intercarsie to licz się z tym, że regenerowaną wcisnęli Ci jako nówkę 😅 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Po odpięciu n'ki powinno dmuchac 0,3bara. Górą softem nic nie zrobi, bo zawór jest prawie na max wysterowany. Z dołu może coś jeszcze da radę. Ruszysz sztange to będzie po gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 18 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 13 minut temu, Langista napisał(a): Jak w Intercarsie to licz się z tym, że regenerowaną wcisnęli Ci jako nówkę 😅 Jak masz dostęp do katalogu, sprawdź sobie ten numer: KKK53039880005 14 minut temu, przem8 napisał(a): Po odpięciu n'ki powinno dmuchac 0,3bara. Górą softem nic nie zrobi, bo zawór jest prawie na max wysterowany. Z dołu może coś jeszcze da radę. Ruszysz sztange to będzie po gwarancji. Co w takiej sytuacji robić? reklamacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 4 minut temu, Andrzejgruz napisał(a): reklamacja Uważaj, bo uznają 🤣 Twój samochód to rób co uważasz i tak za dużo już się dowiedziałeś 🤐 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 18 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 5 minut temu, przem8 napisał(a): Uważaj, bo uznają 🤣 Twój samochód to rób co uważasz i tak za dużo już się dowiedziałeś 🤐 Skontaktuje się z firma od softu i zobaczę co mi powiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejgruz 0 Opublikowano 18 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) 4 godziny temu, przem8 napisał(a): Twój samochód to rób co uważasz i tak za dużo już się dowiedziałeś 🤐 Tak czytam po całym Internecie jeszcze, a co gdy zawór N75 jest uszkodzony, ale VAG tego nie widzi i cały czas dmucha na gruszkę, może spróbować podłączyć na krótko turbine, tzn muszla i grucha? (nw czy dobrze ogarnąłem) Tutaj stary temat na regenerowanej turbinie, odłączony n75 i też nie ładował na odpiętej 0.3 bara tylko że z 118 Ten log był robiony na ori n75, potem zmieniłem na febiego, a potem znów zmieniłem na ori. W wolny dzień, wymienię jeszcze przewody na nowe od n75, bo to jest nie możliwe co się dzieje. Na tej regenerowanej była uszkodzona grucha, od przeładowania uszkodziła DV, poszła nowa, potem logów po wymienie gruchy chyba już nie robiłem, ale auto poźno wstawało, a na nowej co kupiłem inaczej sie zachowuje auto, wczesniej wstaje, ale tu znów "gruche trza przykręcić" jak znam swojego pecha, to będzie pierdoła Edytowane 18 Stycznia przez Andrzejgruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się