maciek3400 0 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 (edytowane) 2 godziny temu, Langista napisał(a): Tak, jest to możliwe, MCE, moduł kierownicy i moduł komfortu są na tej samej szynie CAN, i usterka jednego z nich będzie oddziaływać na te trzy. Moduł kierownicy był wymieniony pod multifunkcje a na starym usterka już była, mk już były 3 testowane. To zostaje mce. Wypiecie wystarczy, czy jego brak również będzie wybudzał? MCE po odłączeniu nie usuwa usterki. Trochę pomiarów poboru: 1:) Samochód zamknięty kluczykiem z safe gdy nie występuje ryglowanie, pobór po 1,5 min od zamknięcia spada do 0,06A i tak zostaje - przyjmuje, że jest to stan OK (odniesienie) 2:) Samochód drzwi zamknięte, gaśnie ośw wewn, świeci tylko guzik awaryjnych, pobór 0,96A, po 30 sec gaśnie guzik awaryjnych pobór spada do spoczynkowych 0,06 na dosłownie ułamek sekundy po czym od razu rośnie do 0,11A i w 50tej sekundzie następuje samoryglowanie i znów skok do 0.96A itd cykl się kręci. Po poborze widać, że w 30stej sekundzie po zgaśnięciu guzika awaryjnych samochód próbuje pójść w spoczynek ale odpala się coś o poborze 50mA co w 50tej sekundzie wywołuje ryglowanie PS: radio oryginalne concert II już druga sztuka także odpada, brak dodatkowego szmelcu typu chińskie alarmy czy bt Edytowane 15 Grudnia 2023 przez maciek3400 update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 A zrób pełny autoacan i wklej tu w pliku txt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie maciek3400 0 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 (edytowane) Myślę, że można uznać usterkę za usuniętą. Przyszedł trzeci MK i o dziwo samoryglowanie ustało. (zdziwienie ponieważ wychodziło by na to, że zarówno mój moduł jak i dwa pozostałe zakupione na podmiankę wszystkie miały identyczne uszkodzenie powodujące u mnie samoryglowanie). Na chwilę obecną nie potrafię tego wytłumaczyć, być może te moduł w innym aucie nie będą powodować takiego problemu?. Dla analizy zmierzyłem pobór prądu na tym MK i teraz w 30stej sekundzie pobór spada do 0.11A ale w 50tej sekundzie nie ma żadnego skoku(zamki nie strzelają) i w 90 tej sekundzie spada do spoczynkowych 0.06A (pobór jak w przypadku zamknięcia auta kluczykiem z funkcją safe i odpaleniem kontrolki w drzwiach). Edytowane 18 Grudnia 2023 przez maciek3400 update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się