Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 201500 klapy kolektora ssącego


mxt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie wiele tematów znalazłem na forum dlatego piszę, wyskoczył błąd klap kolektora ssącego A6C6 2.0TDI CR 2011r 190 tkm plastikowy kolektor silnik nie jest zmęczony eger przepustnica niewielki nagar czy macie jakiś pomysł jak się zabrać za błąd czujniki położenia klap

-zakładać blokadę wychylenia krańcowego 

-usuwać klapy 

- czy wprowadzać zmianę softu pomijając czujnik

- kupować komplet za 2 tysie podróbki słabo współpracują macie jakieś praktykę z tym błędem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Też mi ostatnio wyskoczył ten sam błąd, z tym że w A4 B8 1.8 tfsi. Znalazłem tylko jakieś info, że to kwestia nastawnika klap kolektora (03L129086). Na fb jest gość Wyzyk Wyzyk, sprzedaje modyfikowany nastawnik bez usuwania klap, ja jeszcze nie zagłębiałem się w temat więc daj znać jakbyś czegoś się dowiedział. Pozdro:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mxt napisał(a):

-zakładać blokadę wychylenia krańcowego 

 

zacznij od tego ale jak jak jest rozlatane na obie strony to nic to nie da, ale spróbować można 

u mnie  nie pomogło, wykrzaczył się nastawnik i cały kolektor nowy wstawiłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem na luzy są praktycznie zerowe więc, kupiłem blokadę krańcowych wychyleń. Niestety mimo tego że piszą na aukcji nie zamontuje aluminiowej blokady nastawnika wychylenia klapek bez wyciągnięcia  nastawnikiem gdyż śruba mocująca blokadę jest za długa i po od kręceniu zablokuje się o głowicę i na pewno nie zrobisz tego w 15 minut 🤣 2.0 TDI CR

Edytowane przez mxt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wstawiłem blokadę wychylenia  nastawnika klap po rozebraniu kolektora ssącego okazało się że wychylenia się za daleko błąd 2015 skasowałem do tej pory się nie pojawił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć po jednym dniu przy większym obciążeniu wyskoczył P2006 (Sterowanie kolektorem dolotowym zablokowane, zamknięte, rząd 1). Hmmmm wymiana nastawnika klap? Wywalić klapy zaślepić i usunąć z softu nastawnik ??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wywaleniu klap będziesz miał laga z dołu. Poszukaj na fb na jakiejś grupie A4 gościa WyzykWyzyk. On to ogarnia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki z info poszukam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...