Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Seryjne wtryski nie ogarniają? 1.8T AWT


Icenuke

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, silnik 1.8t awt, program seria, wtryski seria 280. Przy logu grupy 2 i 33 zachlysnal sie i po chwili odzyskal wigor. 

W tym roku zmieniłem filtr paliwa, pompe, paliwa, wtryskiwacze czyszczone. Gdzie szukac przyczyny? Jak wygladaja pozostale logi?

 

2 i 33

3 i 20

115 i 118

 

W czasie logow wskoczyla rezerwa, pomyslalem ze stad przerywanie wiec zajazd a stacje i bak do poloqy. Ponownie 2 i 33

2 i 33 v2

 

Przy pełnym obciazeniu i wysokich obrotach wyglada to chyba ładnie?

Tylko czemu w niskim przedziale jest tak ubogo?

Edytowane przez Icenuke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest niby ubogo? Chwilowe 10 % i to przy tak niskich obrotach? Weź to olej. Kasowales błędy przed logami?

Pompa jaki zamiennik? Logi są ok, prócz tego 2+33 na rezerwie ale może paliwo odpłynęło.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo masz +10% i to zapewne jak gaz wcisnąłeś, olej to tak jak @przem8 napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, przem8 napisał(a):

Gdzie jest niby ubogo? Chwilowe 10 % i to przy tak niskich obrotach? Weź to olej. Kasowales błędy przed logami?

Pompa jaki zamiennik? Logi są ok, prócz tego 2+33 na rezerwie ale może paliwo odpłynęło.

 

Tak myślałem, jest to automat to przy tych nizszych obrotach troche zafalowal na sprzegle. Pompa Magneti.

 

Poza tym jest chyba ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Icenuke napisał(a):

Pompa Magneti

Jest przyczyna. Jeszcze nie widzialem 1.8t, które na tej pompie ma stabilne wskazania czasu wtrysków 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minut temu, przem8 napisał(a):

Jest przyczyna. Jeszcze nie widzialem 1.8t, które na tej pompie ma stabilne wskazania czasu wtrysków 🤣

Ale przeciez "po drodze" jest jeszcze regulator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci pomoże regulator jak dostanie za mało paliwa? Z powietrza utrzyma ciśnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też reklamowałem 2x magneti i to  faktycznie nie jest wyssane z palca. 

Dokładnie jak pompa pod obciążeniem spadnie poniżej tego co ma regulować regulator to ni ch**** 

A raz nawet kupiłem magneti mocniejszą bo zmieniałem regulator na 4bar i nawet ta mocniejsza się poddała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przem8 napisał(a):

A co Ci pomoże regulator jak dostanie za mało paliwa? Z powietrza utrzyma ciśnienie?

Przecież górą trzyma Ciśnienie i jest paliwo jak należy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, DarekS4 napisał(a):

Ja też reklamowałem 2x magneti i to  faktycznie nie jest wyssane z palca. 

Dokładnie jak pompa pod obciążeniem spadnie poniżej tego co ma regulować regulator to ni ch**** 

A raz nawet kupiłem magneti mocniejszą bo zmieniałem regulator na 4bar i nawet ta mocniejsza się poddała. 

 

 

Tak jak napisałem, przy obciazeniu w peaku jest 133g/s MAF i przy tym 0.8% korekty. 

Problem jest bardziej na niskich obrotach (podcisnienia szczelne). 

 

Zastanawiam sie czy to po prostu wina "poślizgu" tiptronica. Cięzko zlogowac auto z ZFem od 1500 RPM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minut temu, Icenuke napisał(a):

Przecież górą trzyma Ciśnienie i jest paliwo jak należy?

Jak dotankowales to tak. Z resztą jeździsz chyba na lpg to co się przejmujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...