Nankrzyszt Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia Witam, wstawiam pierwszy post także proszę o wyrozumiałość, Samochód audi a4 b6 2002 2.0 fsi awa 150km problem jest dość złożony więc postaram się go wytłumaczyć dokładnie Wzięliśmy się za wymianę wtrysku nr 4 ( z powody wypadania zapłonu powyżej 3 tys obrotow na tym cylindrze ) już to wcześniej robiliśmy a więc nie była to jakaś wielka sztuka. Po skręceniu wszystkiego silnik strasznie się trzęsie, ewidetnie nie może zapłać docelowego cyklu . Ładnie wkręca się na obroty , i powyżej 1.7 obrotow wszystko jest idealnie . ( mam filmik ale jest za duży żeby go tutaj wstawić) . Po puszczeniu gazu wręcz przygasa i dalej " kuleje " Wymieniliśmy spowrotem wtrysk na ten stary i to samo . WAZNE ! samochod przed wymiana wtrysku jeździł bez większych problemów. Po odpięciu przepływomierza silnik dużo lepiej pracuje . Komputer ( ale niestety do vcds nie mam dostępu) pokazuje raz na kilka odpaleń wypadanie zaplony i tylko to , i to nie zawsze , nic więcej Co wymienione : uszczelka kolektora ssacego rurka odmy ( do kolektora ) bo stara była dziurawa podkładki oraz uszczelki wszystkich 4 wtrysków przepływomierz co sprawdzone : kompresja na poziome 12 bar każdy cylinder Podmianka świec, cewek Cisnienie w rampie na jalowym 40 bar Po dodaniu gazu zwiększa się Ciśnienie w kolektorze dolotowym 310-330 na jalowym przy odpiętym przeplywomierzu 500-530 na jalowym przy podpiętym przepływomierz Szczelność dolotu sprawdzona 2 razy Czy ma ktoś może pomysł co dalej ?
GaGo87 Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia Kolego u mnie podobnie trzęsło, winna byla wiazka od wtryskow bo nie pracowal wtedy na wszystkich cylindrach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się