Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala


MarcinL

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

co może być przyczyną, że samochód wywala błąd jak na filmiku i żeby odpalić trzeba jakby drugi raz potwierdzić, że chce się odpalić? Odpala wtedy jakby przymulony, a czasem kręci i odpala po 3/4 zakręceniach.

Dziwne jest to, że nie zawsze to występuje i błąd z zegarów potrafi sam zniknąć i wtedy odpala normalnie.

 

Wywaliło 2 błędy:

 

15282 - Rozrusznik nie obraca się

P3054 00 [167] - Mechanicznie zablokowany lub usterka elektryczna

MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 121663 km

Data: 2024.02.01

Czas: 12:38:12

Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min

Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %

Prędkość pojazdu: 0 km/h

Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C

Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C

Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar

Napięcie zacisku 30: 11.660 V

Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

FAC_TPS_1_SAE: 18.359375 %

FUP_H_SAE: 19170.0 kPa

MAP_MES_SAE: 100 kPa

Silnik: stan pracy: ES

TAA: 10.500 °C

T_AST_SAE: 0 s

Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.987 V

 

 

32276 - Nieznany kod błędu

P065C 00 [038] - -

Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 8

Przebieg: 121663 km

Data: 2024.02.01

Czas: 12:38:18

Prędkość obrotowa silnika: 73.00 /min

Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %

Prędkość pojazdu: 0 km/h

Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C

Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C

Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar

Napięcie zacisku 30: 11.679 V

Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

Alternator-rozrusznik: liczba uruchomień z maks.moment.obrot.: 11

Alternator-rozrusznik: liczba ponownych uruchomień: 62360

Alternator-rozrusznik: liczba pierwszych uruchomień: 80

Alternator-rozrusznik: liczba wyłączeń Komfort: 6148

Alternator-rozrusznik: sterownik silnika: stan sterownika: Pierwsze uruchomienie

Alternator-rozrusznik: tryb rzeczywisty 12 V: Tryb alternatora

Alternator-rozrusznik: obciążenie termiczne: 26 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na tym filmiku coś strasznie rąbie przy kręceniu rozrusznikiem 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15282 - Rozrusznik nie obraca się

 

P3054 00 [167] - Mechanicznie zablokowany lub usterka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, MiruK napisał(a):

Kolego na tym filmiku coś strasznie rąbie przy kręceniu rozrusznikiem 😕

Byłem dzisiaj u znajomego u mówi, że raczej szczotki koniec. No nic, trzeba wyciągać rozrusznik.

Wiązka cala przejrzana i nic nie widać, kostki nie zaśniedziałe.

 

Dziwne tylko, że przy 120tys to się stało i nie jeździł na start/stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze ma gdzies przebicie

 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...