MarcinL 135 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Cześć, co może być przyczyną, że samochód wywala błąd jak na filmiku i żeby odpalić trzeba jakby drugi raz potwierdzić, że chce się odpalić? Odpala wtedy jakby przymulony, a czasem kręci i odpala po 3/4 zakręceniach. Dziwne jest to, że nie zawsze to występuje i błąd z zegarów potrafi sam zniknąć i wtedy odpala normalnie. Wywaliło 2 błędy: 15282 - Rozrusznik nie obraca się P3054 00 [167] - Mechanicznie zablokowany lub usterka elektryczna MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 121663 km Data: 2024.02.01 Czas: 12:38:12 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 11.660 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 18.359375 % FUP_H_SAE: 19170.0 kPa MAP_MES_SAE: 100 kPa Silnik: stan pracy: ES TAA: 10.500 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.987 V 20240201_194613.mp4 32276 - Nieznany kod błędu P065C 00 [038] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 8 Przebieg: 121663 km Data: 2024.02.01 Czas: 12:38:18 Prędkość obrotowa silnika: 73.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 11.679 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Alternator-rozrusznik: liczba uruchomień z maks.moment.obrot.: 11 Alternator-rozrusznik: liczba ponownych uruchomień: 62360 Alternator-rozrusznik: liczba pierwszych uruchomień: 80 Alternator-rozrusznik: liczba wyłączeń Komfort: 6148 Alternator-rozrusznik: sterownik silnika: stan sterownika: Pierwsze uruchomienie Alternator-rozrusznik: tryb rzeczywisty 12 V: Tryb alternatora Alternator-rozrusznik: obciążenie termiczne: 26 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego Kolego na tym filmiku coś strasznie rąbie przy kręceniu rozrusznikiem 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1339 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 15282 - Rozrusznik nie obraca się P3054 00 [167] - Mechanicznie zablokowany lub usterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinL 135 Opublikowano 4 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 37 minut temu, MiruK napisał(a): Kolego na tym filmiku coś strasznie rąbie przy kręceniu rozrusznikiem 😕 Byłem dzisiaj u znajomego u mówi, że raczej szczotki koniec. No nic, trzeba wyciągać rozrusznik. Wiązka cala przejrzana i nic nie widać, kostki nie zaśniedziałe. Dziwne tylko, że przy 120tys to się stało i nie jeździł na start/stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego (edytowane) wystarczy ze ma gdzies przebicie Edytowane 4 Lutego przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się