reus111 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Cześć, od miesiąca jestem posiadaczem nowej A4B9 40 TDI mHEV Quattro S Line S tronic. Zastanawiam się czy opłacalne jest wykupienie pakietu serwisowego oferowanego przez salon. Czy mógłby ktoś powiedzieć czy taki pakiet jest opłacalny? Nigdzie nie mogę znaleźć wymaganych przez producenta czynności serwisowych przy określonych przebiegach, które trzeba wykonać aby utrzymać gwarancje. Z tego co obecne widzę w swoim aucie to przy 15k km trzeba będzie wymienić olej. Ktoś wie co będzie dalej? Kiedy kolejna wymiana oleju? Kiedy wymiana oleju w skrzynki? Może jakieś inne prace serwisowe będą po drodze wymagane? Z góry dzięki za pomoc.
Muskel1 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Audi przewiduje wymianę oleju w interwale Longlife, czyli co 30 kkm, czego nie polecam. Lepiej zlecić 1 w roku lub najpóźniej po 15 kkm, ale wykupując pakiet, tego na pewno nie przeprowadzą w ramach pakietu, chyba że zapłacisz. Oprócz tego co 2 lata jest inspekcja. Pierwsza wymiana płynu hamulcowego po 3 latach, następne co 2 lata. Wymiana oleju w skrzyni co 60 kkm. W aplikacji myAudi jest lista jakie elementy przy jakim przebiegu lub po jakim okresie czasu powinny być wymienione, sprawdzone, czy wyczyszczone.
reus111 Opublikowano 3 Lutego Autor Opublikowano 3 Lutego Jeśli co 30k km olej i co 60k km olej w skrzyni to chyba pakiet 90k km za 10 tys PLN nieopłacalny.
Muskel1 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Też tak myślę. Napiszę Ci jakie koszta serwisowe miałem w ostatnich latach. 57.180 km - Wymiana oleju, inspekcja, czyszczenie odpływów panoramy, wymiana płynu hamulcowego, wymiana filtra kabinowego, dolanie AdBlue. - 646 € 70.896 km - Wymiana oleju, inspekcja, czyszczenie odpływów panoramy, smarowanie panoramy, dolanie AdBlue. - 559 € 82316 km - Wymiana oleju, mała inspekcja, czyszczenie odpływów panoramy, wymiana filtra kabinowego (filtr był mój oryginalny, oni tylko wymienili), wymiana płynu hamulcowego. - 475 € Oleju w skrzyni nie wymieniałem, gdyż mam skrzynię tiptronic, a nie s-tronic. Tam trochę później zalecana jest wymiana, ale nie w ASO, bo tam koncern VW uważa, że w tiptronic jest napełnienie dożywotne. Wymienię pewnie przy 100 kkm.
przedszkolak Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Pakiet to wielka porażka, jeśli chcesz zarżnąć samochód - to go wybierz. postępowanie Audi w sprawach serwisowania ASO jest niezgodne z prawem. Prawdziwe przebiegi międzyserwisowe są w USA. Są to kilkukrotnie niższe przebiegi. Tylko Stany dbają o ochronę kierowców i środowiska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się