przem8 780 Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Wymień stukowce, tylko dokręc odlowiednim niutem żeby ich nie uszkodzić. Cos koło 10chyba, musisz poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Właśnie szukam po forach i przewija się 20nm i teraz dycha czy dwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano Poniedziałek o 09:34 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 09:34 Stukowce wymienione, bez zmian. Zastanawiam się na tym logu 003-020 jest ignition (*pgmp) przy 3480 jest (*pgmp): 3 jak szukam i przeglądam logi innych użytkowników to jest około (*pgmp): 12 przy podobnych obrotach. Jak dobrze rozumiem jest to wyprzedzenie zapłonu? Sterownik czyta to z czujnika położenia wału czy to jest zadane w mapie? Auto jest po czipie nie robionym przeze mnie także może być wątpliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano Poniedziałek o 09:37 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 09:37 A i jeszcze zalalem wczoraj cały zbiornik 98 z Lotosu zrobiłem loga 020 to cofa tak samo jak na95 momentami do 10-12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano Poniedziałek o 09:46 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 09:46 Wgraj serie i sprawdź, chyba najlepsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano Poniedziałek o 09:56 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 09:56 3 minuty temu, przem8 napisał(a): Wgraj serie i sprawdź, chyba najlepsze rozwiązanie. Chyba tak zrobię bo na logikę (*pgmp): 3 oznacza że zapłon jest 3° przed gmp dlatego stuka i auto się broni cofając go o 8-10° a powinien być patrząc na logi innych aut około 9-12° bez cofek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Dziś wykręciłem świece żeby zajrzeć na tłoki kolor świec po 10tkm lekko jakby żółtawy wydaje mi się że wcześniej były bardziej koloru kawy z mlekiem na tłokach widać trochę nagaru i znaki spalania stukowego (tak mi się zdaje) czy warto zastanowić jakiś antykoks? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 13 godzin temu Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Wygląda na rdzę, albo jeździsz na miedzianym paliwie 😅 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbfb 3 Opublikowano 12 godzin temu Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu 40 minut temu, Langista napisał(a): Wygląda na rdzę, albo jeździsz na miedzianym paliwie 😅 Wcześniej Shell od roku Lotos (moll) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się