darekaudi4 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia @lordkliczko jakie miałeś objawy przed wymianą zaworów zmiennej fazy rozrządu ? I w sumie to które pasowały 2xF czy 1xF i 1xH ?
harychorzow84 Opublikowano 15 Stycznia Autor Opublikowano 15 Stycznia U mnie przed wymianą zaworów samochód klekotał jak Diesel, miał problem z wolnymi obrotami a podczas jazdy brak mocy
darekaudi4 Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia A czy klekot był przy odpaleniu ciepłego silnika i był słyszalny dość głośno przez ok 2 sekundy po czym się wyciszał ? Z jaką końcówka numeru kupiłeś zawory i jakiej firmy ?
harychorzow84 Opublikowano 15 Stycznia Autor Opublikowano 15 Stycznia Jeśli dobrze pamiętam bo było to prawie rok temu to przy odpaleniu zimnego silnika nie było tego klekotu w miarę rozgrzewanie silnika zaczynał się pojawiać. Pamiętam jeszcze że jak klekot się pojawiał to wyciągałem wtyczkę z elektromagnesu "talerzyka" i klekot ustawiał. Zawory kupiłem INA
darekaudi4 Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia Ok dzięki Spróbuję wymienić te zawory może się poprawi. U mnie klekot jest tylko przy odpaleniu ciepłego silnika po przerwie ok 15minutowej. Tak jakby zawory klekotały przez 1 sekundę później silnik pracuje cichutko. dzięki za odpowiedź
harychorzow84 Opublikowano 16 Stycznia Autor Opublikowano 16 Stycznia Aby sprawdzić poprawność pracy zaworów najprościej jest podpiąć Vcds i widać jak na dłoni,jeśli jest z nim problem powinien wywalić błąd, ewentualnie możesz sprawdzić pracę układu zmiennych faz.
darekaudi4 Opublikowano Czwartek o 12:01 Opublikowano Czwartek o 12:01 4 godziny temu, harychorzow84 napisał(a): Aby sprawdzić poprawność pracy zaworów najprościej jest podpiąć Vcds i widać jak na dłoni,jeśli jest z nim problem powinien wywalić błąd, ewentualnie możesz sprawdzić pracę układu zmiennych faz. Hej Elektrozawory mam wymienione na nowe więc są ok chodzi mi tylko o zawory wkręcone w wałki. Jak można sprawdzić VCDSem zmienne fazy ?
harychorzow84 Opublikowano Czwartek o 12:32 Autor Opublikowano Czwartek o 12:32 Wartości 1 i 2 z wałka ssącego muszą być przybliżone, analogicznie jest z wałkiem wydechowym. Jeśli są duże różnice to jest uszkodzona regulacja faz rozrzadu (uszkodzony sam talerzyk-elektromagnes lub zawór wkręcany w wałek).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się