Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapchany DPF w A4 B8 2.0TDI oraz błędy P2002 i P0402.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1200zl netto pranie dpfa. U mnie stan spadał bo mam wyciek. Po wymianie paska pompy  oleju i rozrządu wymieniło uszczelniacz na wale który teraz cieknie. Więc ciężko powiedzieć czy przybywało oleju:) 

Opublikowano
17 minut temu, luckY102 napisał(a):

1200zl netto pranie dpfa. U mnie stan spadał bo mam wyciek. Po wymianie paska pompy  oleju i rozrządu wymieniło uszczelniacz na wale który teraz cieknie. Więc ciężko powiedzieć czy przybywało oleju:) 

Ale to 1200 za mo taz demontaz dpf wypranie i chłodniczka czyszczenie ?

Opublikowano (edytowane)

Umówiłem się na 1200zl za demontaż i regenerację DPF o chłodnicy EGR nie rozmawialiśmy. Pewnie okaże się co z nią.  Golenie chyba 1500zl ja mam troszkę taniej.

Edytowane przez luckY102
Opublikowano
10 godzin temu, luckY102 napisał(a):

Umówiłem się na 1200zl za demontaż i regenerację DPF o chłodnicy EGR nie rozmawialiśmy. Pewnie okaże się co z nią.  Golenie chyba 1500zl ja mam troszkę taniej.

Daj mi tych mechaników, albo są tak tani albo nie wiedzą ile to roboty z a4 wywalić dpf  w cnha ,szkoda że.u mnie nie m takich cen bym zrobił jeszcze kilka rzeczy .;)

Opublikowano

Wiedza :) Ale kiedy zaprowadziłem do gościa to na drugi dzień dzwonił że muszę mu dołożyć 800zl to zrezygnowałem. 

Opublikowano
35 minut temu, luckY102 napisał(a):

Wiedza :) Ale kiedy zaprowadziłem do gościa to na drugi dzień dzwonił że muszę mu dołożyć 800zl to zrezygnowałem. 

No tak bo to około 10h roboty

Opublikowano
W dniu 12.06.2024 o 08:23, adi1977 napisał(a):

No tak bo to około 10h roboty

Kiedy odbierasz auto?

Opublikowano

Odebrałem auto. Moim zdaniem nie był pewny DPF i zostałem oszukany. Ciśnienia spadły delikatnie ale są duże. Po przejechaniu się na trzecim biegu i pedał w podłogę różnica cianien wynosiła 850mb.  Zaczelo coś piszczeć z pod samochodu od wydechu i ciśnienia wzrosly. (Nagrałem film) Zobaczcie na wydech który wychodzi z DPF wygląda jak by nie był ruszany. 46km pokonałem z warsztatu, podejrzewam że wypalił tylko serwisowo DPF i mnie skasował za pranie. Do tego parametry nie skasowane. 

 

IMG_20240615_155516.jpg

IMG_20240615_155528.jpg

IMG_20240615_155540.jpg

IMG_20240615_155556.jpg

IMG_20240615_155558.jpg

Opublikowano

Wartość popiołu nie dopasowana, ciśnienia różnicowe wysokie.👎

Opublikowano
1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Wartość popiołu nie dopasowana, ciśnienia różnicowe wysokie.👎w

Wygląda na to, że nie był czyszczony DPF. A czemu ten pisk się pojawił i ciśnienia wzrosly ?

Opublikowano

Jedź na reklamację.

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Jedź na reklamację.

W poniedziałek będę dzwonił do mechanika. Tylko jak mam mu udowodnić że nie wyczyścił dpfa? Nie dostałem żadnego wydruku z maszyny.

 

Opublikowano

Udowodnić możesz tylko demontując dpf.

Opublikowano (edytowane)

Jeździłeś za długo z zapchanym dpfem gdzie wartość popiołu dobiła do 0,22l

Powinien być wyczyszczony przy 175ml, tak więc mogło być tak, że dpf zapchany jest na amen i w takim wypadku żadne czyszczenie nie pomoże i wartości różnicy ciśnienia będą nadal wysokie.

Jedyne czego możesz się przyczepić, to 3 rzeczy.

1. Brak wydruku przed i po czyszczeniu

2. Niedopasowana wartość popiołu w sterowniku silnika

3. Odgłos pracy silnika (z filniku), którego nie było przy oddawaniu auta.

 

Edytowane przez Muskel1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bo to czyszczenie DPF w PL to się w większości przypadków nie nadaje.

Opublikowano

Jest ktoś w stanie mi powiedzieć czemu pojawił się ten pisk ? Jak odebrałem auto nie było go słuchać, pojawił się dopiero po wciśnięciu pedału gazu do końca i pomiarach różnicy ciśnień. Po pojawieniu się pisku różnica cianien przy 2,5k obrotów wzrosła z 70mb na 180mb. Może spróbować go wypalić serwisowo podczas jazdy. 

Dzisiaj będę chciał zdjąć osłonę pod silnikiem i zobaczyć czy od dołu były śruby odkręcane. Bo moim zdaniem nie. 

Opublikowano
Godzinę temu, luckY102 napisał(a):

Jest ktoś w stanie mi powiedzieć czemu pojawił się ten pisk ? Jak odebrałem auto nie było go słuchać, pojawił się dopiero po wciśnięciu pedału gazu do końca i pomiarach różnicy ciśnień. Po pojawieniu się pisku różnica cianien przy 2,5k obrotów wzrosła z 70mb na 180mb. Może spróbować go wypalić serwisowo podczas jazdy. 

Dzisiaj będę chciał zdjąć osłonę pod silnikiem i zobaczyć czy od dołu były śruby odkręcane. Bo moim zdaniem nie. 

Za ta cene co podałeś, to pewnie ci go czyścili na aucie ,sprawdź na ile masz przymknięta przepustnice wydechu bonja jak nalelem 3litry do dpf plynu k2 i też mi na początku inaczej chodził potem się pewnie wypaliło. Też jak kupiłem audi i czaczelm diagnozować dpf I obdzwoniłem mechaników niektórzy mieli dziwnie niskie ceny a nie oszukujmy się roboty przy tym jest b.duzo.Poza tym co za czyszcenie beż wydruku ja dostałem. Wwszytsko robili przy mnie pomiary przed czyszceniem i pomiar po czyszczeniu i wysuszeniu łącznie z dokumentem gwarancji oczywiście gw. Na czyszczenie to pic na wód ebo co powiedzą ze masz coś z ilnikiem i dużo sadzy produkuje .

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, adi1977 napisał(a):

Za ta cene co podałeś, to pewnie ci go czyścili na aucie ,sprawdź na ile masz przymknięta przepustnice wydechu bonja jak nalelem 3litry do dpf plynu k2 i też mi na początku inaczej chodził potem się pewnie wypaliło. Też jak kupiłem audi i czaczelm diagnozować dpf I obdzwoniłem mechaników niektórzy mieli dziwnie niskie ceny a nie oszukujmy się roboty przy tym jest b.duzo.Poza tym co za czyszcenie beż wydruku ja dostałem. Wwszytsko robili przy mnie pomiary przed czyszceniem i pomiar po czyszczeniu i wysuszeniu łącznie z dokumentem gwarancji oczywiście gw. Na czyszczenie to pic na wód ebo co powiedzą ze masz coś z ilnikiem i dużo sadzy produkuje .

U mnie chyba nie przepustnicy na wydechu, a na pewno jej nie widzę nigdzie. Umawiałem się że ma być wyjęty i czyszczony. Widać że coś było kombinowane ale śruby na wydechu nie były ruszone. 

 

Edit:

Jednak znalazłem ta przepustnice, ona jest na środku samochodu. Podłącze kompa to sprawdzę, tak wyglądało jak by właśnie z pod samochodu był ten pisk może to z tej przepustnicy 

Edytowane przez luckY102
Opublikowano
45 minut temu, luckY102 napisał(a):

U mnie chyba nie przepustnicy na wydechu, a na pewno jej nie widzę nigdzie. Umawiałem się że ma być wyjęty i czyszczony. Widać że coś było kombinowane ale śruby na wydechu nie były ruszone. 

 

Edit:

Jednak znalazłem ta przepustnice, ona jest na środku samochodu. Podłącze kompa to sprawdzę, tak wyglądało jak by właśnie z pod samochodu był ten pisk może to z tej przepustnicy 

No sprawdz bo u mnie też dziwnie chodził chociaż nie był to pisk możesz zrobić jej test będzie owtoerac na max i zamykać i wtedy posłuchaj.

Opublikowano
Teraz, adi1977 napisał(a):

No sprawdz bo u mnie też dziwnie chodził chociaż nie był to pisk możesz zrobić jej test będzie owtoerac na max i zamykać i wtedy posłuchaj.

Ps 1 cześć wydechy gdzie masz czujnik za dpf się wywala przy demo tazu więc musieliby odkręcić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...