Gość Danynx Opublikowano 29 Maja 2006 Opublikowano 29 Maja 2006 od kilku dni zauważyłem brak działania nagrzewania. Klima chodzi, wiatraki się kręcą natomiast nie działa ogrzewanie. Mam klimatronik. Od czego zacząć poszukiwania usterki?
Traviz Opublikowano 29 Maja 2006 Opublikowano 29 Maja 2006 Od czego zacząć poszukiwania usterki? Od kodów klimatronika Daj znać co wyjdzie - będziemy myśleć dalej
Slawo80 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jaką pokazuje temperaturę silnika? Może coś z nagrzewnicą ale tak jak radził kolega najpierw zobacz co klimatronik mówi.
Gość Danynx Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Jaką pokazuje temperaturę silnika? Może coś z nagrzewnicą ale tak jak radził kolega najpierw zobacz co klimatronik mówi. temp. silnika OK czyli 90oC. po awarii zaczęłoprzez 2 dni znowu grzać tak jakby samo się naprawiło po czym znowu nie grzeje. hmmmm A jak kodami sprawdzić co nie tak?
Slawo80 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Tu masz wszystko co potrzebne Powodzenia http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=70&highlight=kody+klima Daj znać co wyczytałeś i pomyślimy
Gość Danynx Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Tu masz wszystko co potrzebne Powodzenia http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=70&highlight=kody+klima Daj znać co wyczytałeś i pomyślimy wię tak: nacisnęłem recyr + nawiew górny. pokazało się 1c poczym nacisąłem przycisk recyrkulacji i na przemian pokazują się cyfry 8.5 ; 13.1 ; 15.7
Slawo80 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Więc wychodziłoby tak Dla 8.5 --> 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę Dla 13.1 --> 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej) *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie Dla 15.7 --> 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana Masz może vaga? Tak myślę, że może coś tam wpadło, przestawiło się i klima nie może przestawiać tych klap Gdzieś mam taki opis klimatronika może tam znajdziesz gdzie są poszczególne elementy w kyóre dobrze byłoby zaglądnąć
Gość Danynx Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Więc wychodziłoby tak Dla 8.5 --> 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę Dla 13.1 --> 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej) *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie Dla 15.7 --> 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana Masz może vaga? Tak myślę, że może coś tam wpadło, przestawiło się i klima nie może przestawiać tych klap Gdzieś mam taki opis klimatronika może tam znajdziesz gdzie są poszczególne elementy w kyóre dobrze byłoby zaglądnąć zgadzało by się bo nawiew na nogi nie działał od początku. Kolega podłączył napięcie bezpośrednio na silniczek sterujący tą klapką i ustawił mniej więcej 80 % na szybę 20 % na nogi. Może po tym zabiegu coś się spierniczyło i należy wrócić do punktu wyjścia
Traviz Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Danynx, No to musisz zabrać się do roboty. Błąd 8.5 (czasem może być 8.7). u mnie też to przerabiałem. Wyświetlał się błąd 8.7/8.5. Wyjmujesz schowek (chyba 5 śrub klucz 8 ). Po lewej stronie na dole zobaczysz dwa silniczki. Ten o którym piszesz to prawdopodobnie ten wysunięty w kierunku prawy przód (w moim przypadku tak było) Podczas zmiany temp na klimatroniku sprawdź czy steruje klapą. Jeśli nie (lub słabo) demontujesz (przymocowany na 3/4 śruby chyba 6 lub 7). Rozbierasz obudowę i wyjmujesz silniczek. Wyjmij szczotki i przeczyść. Warto przeczyścić też komutator. Składasz do kupy i podłączasz kostkę. Jeśli regulując temp na klimatroniku silniczek reaguje prawidłowo - składasz wszystko w całość i zakładasz schowek :mrgreen: Tu link o czyszczeniu :arrow: http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?p=8719#8719 Błąd 15.7 u mnie ten błąd wskazywał na padający silnik powietrza, który znajduje się tutaj (fotka już po wyjęciu): Co do 13.1 mogę powiedzieć tylko tyle: 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 Nie spotkałem się z tym nigdy Na poniższym rysunku jest to numer 13 moim zdaniem. Zamieszczam poniżej rysunek wraz z opisem - znając już błędy (od czego powstają) powinieneś już dojść co i jak Każdy silniczek czyści się tak samo Pozdrawiam, Traviz
Slawo80 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Widzę, że w temacie jesteś oblatany i masz dobrą dokumentację wizualną Ja jeszcze nie musiałem suię z tym bić Gdyby ktoś chciał tą dokumentacje to podajcie maile i podeśle
Traviz Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Slawo80, staram się pomóc jak tylko mogę Gdyby ktoś chciał tą dokumentacje to podajcie maile i podeśle O jakiej dokumentacji piszesz ?
Slawo80 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Podaj maila to zobaczysz Ps. masz fisa u siebie w autku ?
Traviz Opublikowano 5 Czerwca 2006 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Podaj maila to zobaczysz Ps. masz fisa u siebie w autku ? :arrow: [email protected] FIS-a mam
xvirox Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 poproszę o tą dokumentację. [email protected]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się