oneskypemen Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia (edytowane) Witam, Mam pytanie odnośnie temperatury silnika i jego wskazania. Mianowicie, podpinam się po dłuższej i agresywnej jeździe samochodem i zauważam dziwna anomalie. Mianowicie, czujnik temperatury w okienku VCDS pokazuje 100 stopni a na zegarze fizycznym jest 90. Czy to normalne ? Czy czujnik temperatury do wymiany. Namiętnie również, że gdy samochód uzyska temperaturę roboczą 90 widniejącą na liczniku to samochód delikatnie szarpie na wolnych obrotach. (tylko przy agresywnej jeździe) Dodatkowo naciskając pedał gazu na postoju płynnie i bardzo powoli, dochodząc do wyższych obrotów około 1200 strasznie buja samochodem. Nie ma tego płynnego przejścia w zakresie obrotów. Może ktoś jest wstanie udzielić jakiś wskazówek czy też miała podobny problem ? Pozdrawiam Edytowane 2 Kwietnia przez oneskypemen
Langista Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia Rozrząd rozjechany a temperatura ok, tak to działa.
oneskypemen Opublikowano 3 Kwietnia Autor Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) 6 godzin temu, Langista napisał(a): Rozrząd rozjechany a temperatura ok, tak to działa. Po czym stwierdziłeś, że problemy są z rozrządem? Jak był wymieniany i przejechane jest ok 40tys km od nowości. W czwartej rubryce synchronizacja wałka rozrządu u na rozgrzanym jest 0.0 Edytowane 3 Kwietnia przez oneskypemen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się