Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z maglownicą w A4 B6 po wymianie


Rafal860804

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o radę bo mam problem z audi... wymienilem maglownice i teraz jak jade autem to strach się rozpędzić bo na każdym zakręcie zapala się kontrola trakcji i hamuje samoistnie abs lapie jak jade prosto to oki a zakręt kłopoty trakcja się włącza nie wiem dla czego i co mogę z tym zrobić... mowa o audi a4b6 1.9tdi. Maglownica pochodzi z z audi a4b6 2.0 benzyna. Dziwna jeszcze przypadłość bo na postoju jak skręcam kołami to mam wrażenie że mam zawieszenie chydrauliczne a tak nie było 

Edytowane przez Rafal860804
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręciłeś kierownicą przy wymianie maglownicy i zbieżność zrobiona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co krecenia kierownicy to pewności nie mam jak ja odkręciłem od maglownicy.... zbieżność samemu robilem na patent z neta i kola niby są prosto ustawione... dodam że maglownice wymienilem wczoraj a dziś dopiero z kołami walczylem z bieznoscia... wczoraj jak poskladalem do kupy i był całkowity brak zbieżności to kontrolka paliła się cały czas. Dziś jak walczylem z bieznoscia to po odaleniu nic nie swieci niby wszystko Oki a zakręt to zaraz abs się zapala do puki nie wyjde na prostą z zakrętu i gasnie i tak do następnego zakrętu bez różnicy czy to w prawo czy lewo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź na zbieżność bo na oko na patencie to można sobie ustawiać w wozie konnym a nie w wielowahaczowym zawieszeniu. Jakieś błędy sterownika? Co konkretnie odpinałeś przy wymianie? Czy kierownica była zablokowana i nikt nią nie kręcił? Sprawdź w sterowniku kierownicy jakie ma ustawienie w stopniach, jak jedziesz prosto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek pojade na zbieznosc bo ponoć to temu tak autko się zachowuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś na zbieznosci... dalej problem został byle zakręt czy luk i zaczyna migać kontrolka abs i auto hamuje... na prostych kołach jak mu depne to mam wrażenie że mnie do rowu wywali jakby ciągnął naped na jedno kolo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po zdjęciu maglownicy mogłeś uszkodzić taśmę kierownicy. Jak zmieniałeś maglownicę mogłeś wkręcić końcówki drążków o taką samą ilość obrotów, jak ustawiał zbieżność ustawiał z obu stron czy z jednej bo i tacy magicy się zdarzają, wtedy niby zbieżność sumaryczna będzie, ale koła i tak każde w swoja stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie trzeba być mistrzem to co ja odwaliłem to chyba nikt.... kaplem się że źle zamontowałem koncowki drazka odwrotnie o 180° a te asy co mi zbieżność robili robia też na stacji diagnostycznej i nic mi nie powiedzieli ze są odwrotnie... dziś to przełożę tak jak ma być jutro pojade znowu na zbieżność. Może juro pojade na kompa jak dalej problem będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obróciłem koncowki drazka i po problemie skręca normalnie nic się nie dzieje na zakretach także temat zamknięty. Teraz polece z innym tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...