Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Notlauf - brak mocy, problemy z odpalaniem, gaśnięcie A4 B7 2.0TDI BRD 170km QUATTRO


oxymethfluffy
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez oxymethfluffy,

Rekomendowane odpowiedzi

//Temat dotyczy notlaufa w BRD - na początku trop był na pompie paliwa, końcowo okazało się co innego - zostawiam dla przyszłych poszukujących rozwiązania.

 

Dzień dobry,

 

Mierze się z problemem uszkodzonej pompy paliwa o numerze 8E0 919 050 AJ (A2C53217249 34507 K2784). Pacjentem jest A4 B7 AVANT 2.0 TDI 170 KM BRD 2008. Problemem jest za niskie ciśnienie jakie podaje, przez co samochód jedzie ociężale, bez mocy, zrywu, żadnego przyśpieszenia. Powinna podawać 5 barów, a podaje jakieś 1.5, coś takiego.

 

Próbowałem szukać na internecie używek lub zamienników, ale niczego nigdzie nie ma i zostałem na lodzie. Czy mógłby mi ktoś pomóc z tym? Jakaś pompka o innym kodzie, końcówce podejdzie? Próbowałem z pompką 8E0 919 050 AC, którą kupiłem z Allegro, ale niestety, nie podchodzi. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

POMPKA.jpg

POMPKA2.jpg

Edytowane przez oxymethfluffy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał(a):

Gdzie to ciśnienie było mierzone, przed filtrem? 

Tego nie wiem, nie ja to sprawdzałem. Dostałem tylko info że pompka podaje za słabo, normalnie palcem można było zatykać przewód, a po sprawdzeniu ciśnienia wyszło 1.5 bara około.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Langista napisał(a):

To dosyć istotna kwestia, czy było to za filtrem mierzone, czy przed..

Sprawdzał to gość co się zna na robocie, więc myśle że sprawdzał to tak, żeby uzyskać faktyczne ciśnienie samej pompki.

 

A co sugerujesz? Być może coś istotnego masz na myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już o tylu słyszałem co się niby znają na robocie a takie wtopy zaliczają, że nikomu już nie ufam. Właśnie ktoś dla wygody mógł zmierzyć za filtrem i taki wynik wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2024 o 14:04, Langista napisał(a):

Już o tylu słyszałem co się niby znają na robocie a takie wtopy zaliczają, że nikomu już nie ufam. Właśnie ktoś dla wygody mógł zmierzyć za filtrem i taki wynik wyszedł.

Aktualnie zamówiłem taki osprzęt - 

 

PL.AUTOFIXER.COM

Pompy paliwa - Numer artykułu: 02SKV277, Producent: ESEN SKV, Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa, Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 46, Tryb pracy: elektryczny, Ilość otworów wlotowych/wylotowych: X/2

 

 

Zobaczymy czy podejdzie. Będę relacjonował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2024 o 15:05, oxymethfluffy napisał(a):

Aktualnie zamówiłem taki osprzęt - 

 

PL.AUTOFIXER.COM

Pompy paliwa - Numer artykułu: 02SKV277, Producent: ESEN SKV, Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa, Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 46, Tryb pracy: elektryczny, Ilość otworów wlotowych/wylotowych: X/2

 

 

Zobaczymy czy podejdzie. Będę relacjonował.

 

Zamontowany został zamiennik, niestety. Sytuacja wygląda tak samo. Auto przejechało może kilometr, przed obwodnicą odcięło moc i jechało jak zmulone. Dosłownie taka sama sytuacja jak na starej pompie i podobny dystans.

 

Być może nie problem w pompie paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz ciśnienie na vacumpompie. Na forum jest gdzieś rozpiska przy jakich obrotach jakie ciśnienie powinna podawać. Twoja oryginalna pompę z baku rozbierz na części i wyczysc bo w sitku na dnie będzie pewnie placek syfu i smoły z paliwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2024 o 09:32, Lu-Gi napisał(a):

Zmierz ciśnienie na vacumpompie. Na forum jest gdzieś rozpiska przy jakich obrotach jakie ciśnienie powinna podawać. Twoja oryginalna pompę z baku rozbierz na części i wyczysc bo w sitku na dnie będzie pewnie placek syfu i smoły z paliwa 

Problemem okazuje się prawdopodobnie komputer - ktoś grzebał w programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja dla przyszłych osób, mających podobny problem.

 

Nic nie dała zmiana programu na seryjny. Aktualnym tropem jest wadliwy komputer, coś z błędem prądem na wyjściu. Prawdopodobnie będzie robiony klon na drugi, kupiony sterownik i zobaczymy czy problem minie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, uporał się Pan z problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie
W dniu 31.08.2024 o 12:24, mhaas11 napisał(a):

Dzień dobry, uporał się Pan z problemem?

Wstrzymałem się z klonem i nowym ECU, okazało się coś innego w trakcie...

 

Poprostu ręce opadają, szkoda słów i nerwów. Takich mamy fachowców w dzisiejszych dniach, że zwiedziłem 4 osoby i żadna z nich nie sprawdziła podstawowej rzeczy.

Na diagnostyce wypluło temp. spalin na poziomie 1024 stopni.

Głównym problemem był czujnik temperatury spalin, był przepalony fest. Wymiana na najtańszy zamiennik i auto śmiga jak nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...