Gość Opublikowano 5 Maja Opublikowano 5 Maja Cześć, zmagam się z poborem oleju … jakiś czas temu (pół roku) zalałem go nafta bo wtedy olej chlał na poziomie cały bagnet (litr) na tysiąc km, po tamtej akcji i po sprawdzeniu wszystkiego praktycznie, no wycieków brak wszędzie sucho w IC-kach sucho w turbo też i mam teraz pobór oleju na poziomie litra ale na około dwa tysiące kilometrów jeśli chodzi o dymienie to z rana po odpaleniu nic ale w dzień gdy jest poniżej 10 stopni to po jeździe jak się zatrzymam na jałowych obrotach potrafi coś tam dymić ale nie zawsze to występuje naszła mnie myśl by wymienić zaworek odmy który wchodzi w trójnik (ten charakterystyczny) bo po zakupie tego auta mechanik wsadził mi jakiś zamiennik a one ponoć słabo działają ktoś bardziej w temacie moze się wypowiedzieć na ten temat? (Tego zaworka) no i myślałem o wymianie uszczelniaczy zaworowych ale czy warto to robić bez ściągania głowicy?
przem8 Opublikowano 5 Maja Opublikowano 5 Maja 15 minut temu, MARCIN_XYZ napisał(a): no i myślałem o wymianie uszczelniaczy zaworowych ale czy warto to robić bez ściągania głowicy? Jaki masz przebieg i ile na gazie już głowica przejechała? Po 100tys na lpg to te silniki już praktycznie nadają się do generalki, bo tyle wytrzymuje średnio głowica, a po jej zdjęciu okaże się, że dół też śmietnik. Zajrzyj sobie kamerką jak wyglądają gładzie cylindrów, bo możesz się rozczarować. Poza tym pomiar kompresji z próbą olejową i wyjdzie czy olej chla przez zużyte pierścienie.
Gość Opublikowano 5 Maja Opublikowano 5 Maja 7 minut temu, przem8 napisał(a): Jaki masz przebieg i ile na gazie już głowica przejechała? Po 100tys na lpg to te silniki już praktycznie nadają się do generalki, bo tyle wytrzymuje średnio głowica, a po jej zdjęciu okaże się, że dół też śmietnik. Zajrzyj sobie kamerką jak wyglądają gładzie cylindrów, bo możesz się rozczarować. Poza tym pomiar kompresji z próbą olejową i wyjdzie czy olej chla przez zużyte pierścienie. przebieg około 345 tysięcy i z tego 600 km dopiero na gazie 😅 kompresja była mierzona po 12 na każdym z cylindrów na zimnym motorze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się