Psycho1989 Opublikowano 7 Maja Opublikowano 7 Maja Witam. Ostatnio wpadło dużo części do mojego A4 B6 Avant 1.8t AVJ ośka, takie jak zestaw sztywnego koła z sprzęgłem VALEO, nowy wysprzęglik SACHS, do tego wymiana oleju w skrzyni na RAVENOL TSG 75w90 i po tym wszystkim jakby było wszystko ok ale po tygodniu jak jechałem po mega dziurawej drodze słyszałem non stop stuki z przodu na obu kołach, później doszedł także stuk przy ściąganiu nogi ze sprzęgła ale tylko na odpalonym silniku jeśli jest zgaszony to stuku przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła nie słychać jest także stuk przy ruszaniu czy zmianie biegów w końcu ściągnąłem koło i jest jakby "luz" i stuk jak się kręci półosią (przeguby wszystkie są ok to nie one hałasują i wszystko jest dobrze poskręcane) a luz jest jakby za samą flanszą łączącą półoś ze skrzynią biegów mogę zrobić lekki obrót ręką trzymając za półoś i wtedy od położenia do położenia jest ten stuk który także słychać na tych dziurach czy przy ruszaniu itd... w załączniku dodaje filmik z tym dźwiękiem. ma ktoś jakiś pomysł ?? ktoś miał taką przypadłość ?? do ogarnięcia czy tylko wymiana całej skrzyni ?? A może to skutki wymiany dwumasu na sztywne koło i tak to właśnie jest ?? bo wcześniej nie miałem tego problemu... pozdrawiam 20240408_182643.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się