Janasekk Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja Czesc 3.0 tdi manual Problem polega na "przeskakiwaniu kierownicy" przy wychodzeniu z zakretu i prostowaniu kierownicy do punktu 0. Kierownica nie wraca plynnie tylko "skokowo". Dodatkowo przy jezdzie na wprost oraz korygowaniu toru jazdy ten sam objaw. Przy ok 100km/h+ sa tez drgania kierownicy w roznych zakresach. -Opony i felgi sprawdzone na hunterze(patrzylem osobiscie) kola max 4kg bicia, felgi proste, -nowa pompa wspomagania oraz kolo pasowe, -nowy plyn OE i plukanie ukladu z 3 razy, -wymieniany drazek kierowniczy, -wymieniany magiel na podmianke z malego nalotu. Jakies pomysly ktos ma? Czy winne moga byc tuleje poliuretanowe w bananach? Bo takie posiadam.
Langista Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja Magiel z pewnym nalotem? To servotronic czy zwykły? Objawy wychodzą na magiel lub pompę, jakiej firmy pompa?
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja Magiel sciagany z auta o nalocie 140 tys, Servotronic 1N3, pompa Bosch nówka bo zf nie moglem nigdzie znalezc z tez pewnie bylby kosmicznie drogi
Michu1996 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja 9 godzin temu, Janasekk napisał(a): Czesc 3.0 tdi manual Problem polega na "przeskakiwaniu kierownicy" przy wychodzeniu z zakretu i prostowaniu kierownicy do punktu 0. Kierownica nie wraca plynnie tylko "skokowo". Dodatkowo przy jezdzie na wprost oraz korygowaniu toru jazdy ten sam objaw. Przy ok 100km/h+ sa tez drgania kierownicy w roznych zakresach. -Opony i felgi sprawdzone na hunterze(patrzylem osobiscie) kola max 4kg bicia, felgi proste, -nowa pompa wspomagania oraz kolo pasowe, -nowy plyn OE i plukanie ukladu z 3 razy, -wymieniany drazek kierowniczy, -wymieniany magiel na podmianke z malego nalotu. Jakies pomysly ktos ma? Czy winne moga byc tuleje poliuretanowe w bananach? Bo takie posiadam. Mam ten sam objaw, który pojawia się w porze suchej, jak auto postoi na słońcu itp. Na ogół jednak wszystko jest w porządku i kierownica chodzi płynnie. @Janasekk u Ciebie te objawy są cały czas czy też ustają na pewien okres czasu i wracają?
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja Teraz, Michu1996 napisał(a): Mam ten sam objaw, który pojawia się w porze suchej, jak auto postoi na słońcu itp. Na ogół jednak wszystko jest w porządku i kierownica chodzi płynnie. @Janasekk u Ciebie te objawy są cały czas czy też ustają na pewien okres czasu i wracają? Caly czas, niezaleznie jaka pora roku, jakie kola ile bym nie pozyczyl, jaka predkosc itd
Michu1996 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja 1 minutę temu, Janasekk napisał(a): Caly czas, niezaleznie jaka pora roku, jakie kola ile bym nie pozyczyl, jaka predkosc itd Kierownica bije w jakim zakresie prędkości? Czy bije również podczas hamowania?
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja Teraz, Michu1996 napisał(a): Kierownica bije w jakim zakresie prędkości? Czy bije również podczas hamowania? Czasami 100km, nieraz 120,nieraz 140 bardzo roznie nie ma stalej predkosci, podczas hamowania nie, sa nowe tarcze piasty mierzone czujnikiem przod i tyl, wymienianie tloczki prowadniczki itd
Michu1996 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja Teraz, Janasekk napisał(a): Czasami 100km, nieraz 120,nieraz 140 bardzo roznie nie ma stalej predkosci, podczas hamowania nie, sa nowe tarcze piasty mierzone czujnikiem przod i tyl, wymienianie tloczki prowadniczki itd Jak rozwiążesz sprawę to daj znać, co było przyczyną
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja Koncza mi sie pomysly w zasadzie dlatego tutaj pisze bo nie wiem co dalej robic..
Audi sline Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja Cześć, u mnie pojawia się podobny problem przy predkościach od 120 km/h --> 150 km/h drży kierownica. Felgi sprawdzone- są proste, nowe opony. Wyważane dynamicznie 2x. Szukam również przyczyny bo z komfortem jazdy to nie ma nic wspólnego... miałem iść w kierunku tarcz, bądź piast że to one mogą wpływać na drgania, ale z tego co czytam to ty już wymieniałeś te podzespoły? Czy ktoś jeszcze boryka się z tematem drgania kierownicy?
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja 23 minuty temu, Michu1996 napisał(a): A może przyczyną jest zacierający się krzyżak? Wymienialem cały drążek, chodził dużo lepiej niż stary, zatarł się w chwilę?
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja Godzinę temu, Audi sline napisał(a): Cześć, u mnie pojawia się podobny problem przy predkościach od 120 km/h --> 150 km/h drży kierownica. Felgi sprawdzone- są proste, nowe opony. Wyważane dynamicznie 2x. Szukam również przyczyny bo z komfortem jazdy to nie ma nic wspólnego... miałem iść w kierunku tarcz, bądź piast że to one mogą wpływać na drgania, ale z tego co czytam to ty już wymieniałeś te podzespoły? Czy ktoś jeszcze boryka się z tematem drgania kierownicy? Bylem dzisiaj w warsztacie do ktorego chcialem oddac auto to jednak nie zrobia go bo za bardzo zglebione i duzo dokladek a sie boja podnosic normalnie. Ale powiedzialem jaki mam problem i mowi ze to raczej nie zadne wahacze itd i zebym sie drugim autem przejechal bo mowi ze w audi kierownica wraca skokowo w co mi sie wierzyc nie chce ale okej. Dzisiaj do kolegi znajomy podstawi blizniacznie auto to sie przejade i zobacze jak to wyglada u niego bo masakra z tym jest....
Michu1996 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja 42 minuty temu, Janasekk napisał(a): Bylem dzisiaj w warsztacie do ktorego chcialem oddac auto to jednak nie zrobia go bo za bardzo zglebione i duzo dokladek a sie boja podnosic normalnie. Ale powiedzialem jaki mam problem i mowi ze to raczej nie zadne wahacze itd i zebym sie drugim autem przejechal bo mowi ze w audi kierownica wraca skokowo w co mi sie wierzyc nie chce ale okej. Dzisiaj do kolegi znajomy podstawi blizniacznie auto to sie przejade i zobacze jak to wyglada u niego bo masakra z tym jest.... "w audi kierownica wraca skokowo"- co za brednie...
Langista Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja No dobra, pochwal się teraz jakie masz koła i co z zawieszeniem jest zrobione, skoro jest zglebione i warsztat tego nie chce.
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja Są tylko eibachy sprężyny założone i dokładki progów, dla nich to już limit u nie mogę podnieśc, kolega u siebie normalnie coś podkłada i wjeżdżamy....
Audi sline Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja (edytowane) https://a4-klub.pl/topic/458095-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-pr%C4%99dko%C5%9Bci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/page/6/ Znalazłem taki wątek, widać że "żyje" i nie są to pojedyncze przypadki... może to będzie rozwiązaniem problemów. Edytowane 17 Maja przez Audi sline
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja 33 minuty temu, Audi sline napisał(a): https://a4-klub.pl/topic/458095-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-pr%C4%99dko%C5%9Bci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/page/6/ Znalazłem taki wątek, widać że "żyje" i nie są to pojedyncze przypadki... może to będzie rozwiązaniem problemów. Czytałem cały i nic mi to nie dało
Langista Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja 3 godziny temu, Janasekk napisał(a): Są tylko eibachy sprężyny założone i dokładki progów, dla nich to już limit u nie mogę podnieśc, kolega u siebie normalnie coś podkłada i wjeżdżamy.... A co z tymi tulejami z poliuretanu? Zostały dobrane prawidłowo? Jaką średnicę wewnętrzną mają?
Janasekk Opublikowano 17 Maja Autor Opublikowano 17 Maja 9 minut temu, Langista napisał(a): A co z tymi tulejami z poliuretanu? Zostały dobrane prawidłowo? Jaką średnicę wewnętrzną mają? Prawidłowo, nr oem jak z etki 65mm jak to poli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się