Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeskakiwanie/drgania kierownicy w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
17 minut temu, Janasekk napisał(a):

Prawidłowo, nr oem jak z etki 65mm jak to poli

Dokładnie takie 

 

ALLEGRO.PL

 

Opublikowano

Nie widzę w opisie w ogóle zastosowania do A4 B8.

Opublikowano
13 godzin temu, Langista napisał(a):

Nie widzę w opisie w ogóle zastosowania do A4 B8.

Bo nie bedzie tak pasowac.

Na poczatku wzialem tuleje z audi a4 b7 ktore niby rozwiazywaly problem(jest o tym w poscie) 65mm gumowe-olejowe ktore dosc szybko sie wylaly.

Lemforder  17659 01  ( 4D0 407 183 AB)

Na jej podstawie był dobierany poliuretan 65mm (4D0 407 183 AB)

Opublikowano

Wczoraj jezdzilem bliznaczym autem i kierownica zachowuje sie tak samo, drga i wraca skokowo do pkt 0. tylko u kolegi jest 2x gorzej niz u mnie ...🤯, Zamowilem jeden wahacz jeszcze ktory mi podsunal spec typowo od vag, wymienie i zobacze

Opublikowano

Tylko zwróć uwagę, że jak będziesz miał inny typ wahacza na jednej stronie to też mogą się dziać cuda, o ustawieniu geometrii w tedy zapomnij.

Opublikowano
10 godzin temu, Langista napisał(a):

Tylko zwróć uwagę, że jak będziesz miał inny typ wahacza na jednej stronie to też mogą się dziać cuda, o ustawieniu geometrii w tedy zapomnij.

Nie nie, mamy przeprasować tuleje i sworzeń wymienić na prostym wahaczu przednim

Opublikowano

Weź ten wahacz cały wymień jeden i drugi bo ciągle brniesz w ten sam rów.

Opublikowano

Jeden byl wymieniany razem ze zwrotnica 15k temu (lewa strona), prawa bedzie miala prasowana tuleje i wymieniany sworzen, przeciez nie musze chyba calego wahacza wymieniac?

Opublikowano

Może być źle odlany cały wahacz i będzie właśnie takie objawy dawać, coś kojarzę że były dwa różne rodzaje tych wahaczy, czym konkretnie się różniły poza sworzniem to nie wiem. Dlaczego zwrotnica była wymieniana?

Opublikowano

Pękła w górnej czesci gdzie jest sruba, zamowilem dodatkowo sam wahacz, jesli okaza sie taki sam wymienie tuleje, jesli nie caly wahacz i sworzen

Opublikowano (edytowane)

Nie rozumiem czemu uparcie trzymasz się samego odlewu,będziesz miał gotowy wahacz na przeszczep i zamiast w 5 minut go wymienić to godzinę będziesz się bawić w przeprasowanie tulei, którą możesz uszkodzić przy wymianie? Sam sobie kłody podkładasz.

Edytowane przez Langista
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wczoraj cos sie zepsulo samo z siebie. Wjezdzajac na gorke i zjezdzajac z niej rownoczesnie odbijajac kierownica z lewo mega glosny trzask/stuk jakby przegub.

Krecac na postuje kierownica max lewo i max prawo w roznych momentach polozenia kol bardzo glosne strzelenie/trzask jakbym po kasztanie jezdzil. Nie wiem co to moze byc, czekam na podnosnik i zrobie ten wahacz i sprawdze co to ale strach jezdzic tak to strzela.

Opublikowano

Wahacz wymieniony, może jakaś delikatna poprawa jest ale to dalej nie to, nie wiem o co chodzi już, czy iść w regeneracje maglownicy i czy to ona jest temu winna? Rozmawiając wczoraj z Panem który regeneruje maglownice mówi że to niby nie ona no ale... Zostaje jeszcze może nowy przewód wspomagania? Może ten się jakos zapchał? Sam nie wiem 

Opublikowano

A może wina leży gdzieś w przekładni kierowniczej ? 

Opublikowano

A to co strzelało, wymiana wahacza to wyeliminowała?

Opublikowano
W dniu 28.05.2024 o 14:08, Michu1996 napisał(a):

A może wina leży gdzieś w przekładni kierowniczej ? 

Mozliwe, nie wiem czy nie wezme regenerowanej

W dniu 28.05.2024 o 16:13, Langista napisał(a):

A to co strzelało, wymiana wahacza to wyeliminowała?

W zasadzie przeszlo samo,mam wrazenie ze nie od wahacza.


Zbieznosc po tych zabiegach ustawiona, zdecydowalem sie na kpl wahaczy lewa prawa i sworznie. Okazalo ze sworzen lemfa po 30 tys km zaczal sie zacierac.

Na ten moment zostaje chyba kupno regenerowanej maglownicy

Opublikowano

Ja bym szedł w sprawną używkę, regeneracja dzisiaj wielu podzespołów leży i kwiczy, a reklamacje zdarzają się coraz to częściej. Mega trudno znaleźć zakład, który dobrze zregeneruje coś, czy to sprzęgło, turbo czy też przekładnia. Wszędzie są cięte koszty i czas przeznaczony na tą samą pracę od dziesiątek lat.

Opublikowano
16 godzin temu, Langista napisał(a):

Ja bym szedł w sprawną używkę, regeneracja dzisiaj wielu podzespołów leży i kwiczy, a reklamacje zdarzają się coraz to częściej. Mega trudno znaleźć zakład, który dobrze zregeneruje coś, czy to sprzęgło, turbo czy też przekładnia. Wszędzie są cięte koszty i czas przeznaczony na tą samą pracę od dziesiątek lat.

Tylko juz uzywke zakladalem wlasnie po niby 180 tys nalotu a pewnie miala x2 i skrecona srube. Nie chce znowu sie pakowac.
Znalazlem taki zaklad z Radomia duzo dobrych opinia maja niby AK EUROPE COMPANY Kielecka 56 - Szukaj w Google

Opublikowano
15 godzin temu, Janasekk napisał(a):

Tylko juz uzywke zakladalem wlasnie po niby 180 tys nalotu a pewnie miala x2 i skrecona srube. Nie chce znowu sie pakowac.
Znalazlem taki zaklad z Radomia duzo dobrych opinia maja niby AK EUROPE COMPANY Kielecka 56 - Szukaj w Google

Daj znać czy pomogło jak zrobisz. 

Opublikowano

Ok wiec rozmawiajac jeszcze raz z ludzmi od maglownic powiedzieli zebyms sprobowal czujnik servo przelozyc i jesli to nie pomoze dopiero regenerowac.
Oczywisice przelozenie  czujnika ze starego magla nie pomoglo, dodatkowo wywazone kola do 0g na maszynie i rowniez 0 poprawy.

Opony bicia nie maja bo hunter pokazal jest w b.d stanie, mysle o bananach, na forum niektorzy pisali ze jest to zabieg ktore pomaga na chwile i jednak tuleje 75 guma olej rozwiazuja problem bo " na poli jest za sztywno po prostu".
Tylko czy to przeskakiwanie kierownicy jest od wahaczy,bananow?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...