sureas Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja Siema Męczę się już ponad miesiąc z brakiem dolsdowania w 1.8t Padł zawor n75 u mnie pierburg jak na zdjęciu Wymienilem na nowy i doładowanie wróciło po 5 km znowu się popsuł Sprawdzałem w sumie 3 zawory na każdym dzieje się to samo. Nowy wyjęty z pudełka testowany strzykawka działa poprawnie po podaniu napiecia zamyka krociec boost i otwiera krociec który idzie do tipa Po przejechaniu 5 km krociec boost się już nie zamyka i wg cały czas otwarty jest na 100% Ktoś ma może jakiś pomysł czemu te zawory Się psują? Taki teraz robią szajs? Czy coś w aucie je uszkadza ? Na poprzednim jeździłem 5 lat i już auto z takim zaworem kupiłem.
sureas Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja 2 godziny temu, Langista napisał(a): A sprawdzałeś potem czy faktycznie są uszkodzone? Tak testowałem, i nowy z pudełka i po przejechaniu tych 5 km kiedy już doładowanie zanika nowy działa tak 1 metalowy boost 2 plastikowy boczny wg 3 plastikowy poziomy tip bez napięcia przepływ 1-2 3 zamknięty po podaniu napięcia przepływ 2-3 1 zamknięty jak już przestaje turbo pompować to wyglada to następująco bez napięcia przepływ 1-2 z napięciem Wszystkie króćce maja przepływ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się