Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilka problemów z A4 B8 2.0TDI


Diego1121

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Niestety zdobycie opisów etykiet baju 00 graniczy z cudem.

Tylko, że u mnie u mogłem wejść w bajt 00, zmienialiśmy wtedy z 17 na 16 i nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejść można ale tak jak już pisałem,  etykiety nie są w bajcie 00 opisane😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Nie potrzeba😉

Znalazłem na zagranicznym forum info o swapie  z automatu (akurat ZF 8HP) na manual i ten kod jednak trzeba było wpisywać stąd moja sugestia☺️

WWW.AUDIZINE.COM

First off, I want to put some things out there... thanks to Pierre B's thread on audiworld for letting us know that this is a possibility without a bunch of electronic module issues! I am a big believer in factory...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech kolega spróbuje najpierw bez kodu dostępu zmienić w  bajcie 00 na wartość HEX 07. Powinien przyjąc. Jak nie to z kodem dostępu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Niech kolega spróbuje najpierw bez kodu dostępu zmienić w  bajcie 00 na wartość HEX 07. Powinien przyjąc. Jak nie to z kodem dostępu.

Wieczorem po pracy to ogarnę.

 

Tylko pojawił się inny problem jak jechałem do pracy 

Wyskoczyła kontrolka ESP, podpiąłem szybko vcds i błąd czujnika pedału hamulca. Pewnie wczoraj jak wsteczny podpinałem to coś może odpiąłem? Gdzie ten czujnik jest itd? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Nad pedałem hamulca.

 

Patrzyłem to nic nie widziałem. Gdzie dokładnie? Jakaś kostka tam idzie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Diego1121 napisał(a):

 

Patrzyłem to nic nie widziałem. Gdzie dokładnie? Jakaś kostka tam idzie? 

ALLEGRO.PL
 
 

IMG_0581.jpeg

Edytowane przez lucasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Niech kolega spróbuje najpierw bez kodu dostępu zmienić w  bajcie 00 na wartość HEX 07. Powinien przyjąc. Jak nie to z kodem dostępu.

 

 

Jak to zmienić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bajcie 00 masz w okienku wartość HEX 17, zmień ją na 07 i zatwierdź. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

W bajcie 00 masz w okienku wartość HEX 17, zmień ją na 07 i zatwierdź. 

 

 

Tutaj? 

IMG_20240609_185807668.jpg.8018adb4f54be27d12eba762f76d1070_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. 

 

Co do kodowania, nie przepuszcza. Zdj poniżej, wpisałem tez kod  dostępu jak cuś. 

 

Co do czujnika hamulca, błąd jest taki jak poniżej, sprawdziłem co tam się dzieje i widzę, że jest złapany trytyką 😅, może brakuje tu jakiegoś uchwytu czy cuś? 

 

I pojawiły się błędy w silniku, kurcze zrobiłem ten wsteczny A teraz wyszło coś innego, eh. 

 

Jakieś sugestie z czego wynikają błędy? 

 

 

IMG_20240617_214808755.jpg

IMG_20240617_214641968.jpg

IMG_20240617_214527407.jpg

IMG_20240617_214449472.jpg

IMG_20240617_214445167.jpg

IMG_20240617_214447391.jpg

IMG_20240617_212139010.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już tam grzebał i wyrzeźbił. Czujnik stopu do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Ktoś już tam grzebał i wyrzeźbił. Czujnik stopu do wymiany.

 

Jaki najlepiej kupić? Wymiana jest łatwa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Oryginalny. Wymiana jest łatwa.

 

Jak on tam ma się trzymać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzi na zatrzask przez przekręcenie. Pewnie ten trzyma się na trytce bo zatrzask urwany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Ktoś już tam grzebał i wyrzeźbił. Czujnik stopu do wymiany.

 

A wiesz może skąd powstały resztę błędów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wiadomości jest ciężkie do zdiagnozowania, bo ma bardzo wiele przyczyn. Od niewłaściwego kodowania po usterki poszczególnych komponentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...