Diego1121 Opublikowano 9 Czerwca Autor Opublikowano 9 Czerwca A coś w temacie poduszki pomożesz? Bo świeci. W sterowniku airbag brak błędu. Lecz w innym sterowniku błąd pokazuje.
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca Niestety na podstawie tego nic nie doradzę. Z jakiegoś powodu Gateway melduje brak komunikacji ze sterownikiem Airbag. Kto wie czy tam też nie było coś modzone/kombinowane.
Diego1121 Opublikowano 9 Czerwca Autor Opublikowano 9 Czerwca A czy ta wtyczka do czujnika wstecznego "8K0973703" występuje jeszcze gdzieś w aucie? Znajomy ma b8 na części bez przodu. Może gdzieś w środku auta taka jest jeszcze by zabrać?
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca Z środka odpada bo musi być z uszczelkami i te są tylko na zewnątrz.
Diego1121 Opublikowano 9 Czerwca Autor Opublikowano 9 Czerwca Wracając do tematu czujnika wstecznego. Doprowadzić trzy przewody od niego do środka auta do tego miejsca co zaznaczyłem tak? I tam wpiąć się w przewody który opisałeś wcześniej. Tzn dwa przewody bo trzeci to masa, chyba, że wszystkie trzy tu pociągnąć i wpiąć się masą również tutaj?
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca U Ciebie w tym złączu będzie brakowało przewodów idących z BCM1. Jeżeli chcesz mieć jak w oryginale, to musisz najpierw z BCM1 poprowadzić przewody do tego złącza i dopiero z tego złącza do czujnika. Alternatywnie możesz poprowadzić przewody z czujnika bezpośrednio do BCM1, pomijając to złącze. Prowadzisz tylko 2 przewody do BCM1, bo masę, czyli brązowy możesz podpiąć w miejscu łączenia masy z komory silnika.
Diego1121 Opublikowano 9 Czerwca Autor Opublikowano 9 Czerwca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): U Ciebie w tym złączu będzie brakowało przewodów idących z BCM1. Jeżeli chcesz mieć jak w oryginale, to musisz najpierw z BCM1 poprowadzić przewody do tego złącza i dopiero z tego złącza do czujnika. Alternatywnie możesz poprowadzić przewody z czujnika bezpośrednio do BCM1, pomijając to złącze. Prowadzisz tylko 2 przewody do BCM1, bo masę, czyli brązowy możesz podpiąć w miejscu łączenia masy z komory silnika. Dziękuję za informację. Czyli dwa kabelki ciągnę pod kierowcę do sterownika do kabelków które opisałeś wcześniej. Jak już będę to robić to wrzuce zdj dla upewnienia.
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca Nie do kabelków tylko do wtyczki sterownika na podane piny. U Ciebie tam przewodów nie będzie. Będziesz miał tam w tej wtyczce puste miejsce na piny i przewody.
Diego1121 Opublikowano 10 Czerwca Autor Opublikowano 10 Czerwca 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Nie do kabelków tylko do wtyczki sterownika na podane piny. U Ciebie tam przewodów nie będzie. Będziesz miał tam w tej wtyczce puste miejsce na piny i przewody. We wtyczkę czym się wpiąć? Co dokupić?
Diego1121 Opublikowano 10 Czerwca Autor Opublikowano 10 Czerwca I czy kostka do czujnika wstacznego jest taka sama jak do czujnika ciśnienia klimatyzacji? Bo znajomy znalazł i mówi właśnie, że od klimy jest
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca 41 minut temu, Diego1121 napisał(a): We wtyczkę czym się wpiąć? Co dokupić? Albo kupisz takie konektory do zarobienia https://allegro.pl/oferta/konektor-pin-zenski-bmw-vw-audi-000979009e-mqs-10219173102 albo już zarobione z krótkimi przewodami i wtedy do przewodów się podepniesz https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-przewod-vag-000979009e-000979009-11293273982 Przewody kup 0,5 mm² 17 minut temu, Diego1121 napisał(a): I czy kostka do czujnika wstacznego jest taka sama jak do czujnika ciśnienia klimatyzacji? Bo znajomy znalazł i mówi właśnie, że od klimy jest Na wtyczce jest numer części, jeżeli jest taki jak podałem to jest taka sama. Musisz sprawdzić.
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca 19 godzin temu, Diego1121 napisał(a): Czujnik w skrzyni jest, patrzyłem wczoraj. Jedynie kostkę dorobić. Zamówię i będę próbować Na Twoim miejscu wymieniłbym także ten czujnik. Kto wie jak długo już jeździ bez wtyczki. Wilgoć i brud się tam dostały. Kontakty są już pewnie skorodowane. Wepniesz wtyczkę i nie będzie działało, albo będzie niepoprawnie działało.
Diego1121 Opublikowano 10 Czerwca Autor Opublikowano 10 Czerwca 16 godzin temu, Muskel1 napisał(a): U Ciebie w tym złączu będzie brakowało przewodów idących z BCM1. Jeżeli chcesz mieć jak w oryginale, to musisz najpierw z BCM1 poprowadzić przewody do tego złącza i dopiero z tego złącza do czujnika. Alternatywnie możesz poprowadzić przewody z czujnika bezpośrednio do BCM1, pomijając to złącze. Prowadzisz tylko 2 przewody do BCM1, bo masę, czyli brązowy możesz podpiąć w miejscu łączenia masy z komory silnika. Którędy najlepiej poprowadzić te dwa przewody do środka? I gdzie dokładnie najlepiej masą się wpiąć?
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca W podszybiu stroną kierowcy. Punkty masy znajdziesz w komorze silnika. Kilka brązowych przewodó przykręcone do karoserri. Zajrzyj z latarką i poszukaj. Nie da się przeoczyć.
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca 6 godzin temu, Diego1121 napisał(a): I gdzie dokładnie najlepiej masą się wpiąć? Tu masz pokazane punkty masy. Massepunkte A4 B8.pdf
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca W dniu 7.06.2024 o 16:57, Muskel1 napisał(a): Jeżeli pokazuje głupoty to może to być przyczyną. Spawdź także wartości temperatur czujników temperatury spalin na zimnym oraz rozgrzanym silniku, bo to też może być przyczyną. A w cnha masz zespół te.peratury spalin s1/s2/s3/s4 na zimnym to wiadomo ze powinny być w miarę równe a jak to wygląda przy wypalaniu ?
Muskel1 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Jakim wypalaniu? Przecież napisał, że dpf jest wycięty.
Muskel1 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca 53 minuty temu, adi1977 napisał(a): A w cnha masz zespół te.peratury spalin s1/s2/s3/s4 CNHA to już inny silnik, mianowicie generacja VW EA 288 i jest inny niż CAGA, który jest silnikiem generacji VW EA 189. Układ oczyszczania spalin jest kompletnie inny i posiada już katalizator SCR oraz AdBlue. W CAGA masz tylko 3 czujniki temp. spalin.
Rekomendowane odpowiedzi