Diego1121 0 Opublikowano 9 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca A coś w temacie poduszki pomożesz? Bo świeci. W sterowniku airbag brak błędu. Lecz w innym sterowniku błąd pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 9 Czerwca Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca Niestety na podstawie tego nic nie doradzę. Z jakiegoś powodu Gateway melduje brak komunikacji ze sterownikiem Airbag. Kto wie czy tam też nie było coś modzone/kombinowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 9 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca A czy ta wtyczka do czujnika wstecznego "8K0973703" występuje jeszcze gdzieś w aucie? Znajomy ma b8 na części bez przodu. Może gdzieś w środku auta taka jest jeszcze by zabrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 9 Czerwca Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca Z środka odpada bo musi być z uszczelkami i te są tylko na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 9 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca Wracając do tematu czujnika wstecznego. Doprowadzić trzy przewody od niego do środka auta do tego miejsca co zaznaczyłem tak? I tam wpiąć się w przewody który opisałeś wcześniej. Tzn dwa przewody bo trzeci to masa, chyba, że wszystkie trzy tu pociągnąć i wpiąć się masą również tutaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 9 Czerwca Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca U Ciebie w tym złączu będzie brakowało przewodów idących z BCM1. Jeżeli chcesz mieć jak w oryginale, to musisz najpierw z BCM1 poprowadzić przewody do tego złącza i dopiero z tego złącza do czujnika. Alternatywnie możesz poprowadzić przewody z czujnika bezpośrednio do BCM1, pomijając to złącze. Prowadzisz tylko 2 przewody do BCM1, bo masę, czyli brązowy możesz podpiąć w miejscu łączenia masy z komory silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 9 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): U Ciebie w tym złączu będzie brakowało przewodów idących z BCM1. Jeżeli chcesz mieć jak w oryginale, to musisz najpierw z BCM1 poprowadzić przewody do tego złącza i dopiero z tego złącza do czujnika. Alternatywnie możesz poprowadzić przewody z czujnika bezpośrednio do BCM1, pomijając to złącze. Prowadzisz tylko 2 przewody do BCM1, bo masę, czyli brązowy możesz podpiąć w miejscu łączenia masy z komory silnika. Dziękuję za informację. Czyli dwa kabelki ciągnę pod kierowcę do sterownika do kabelków które opisałeś wcześniej. Jak już będę to robić to wrzuce zdj dla upewnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca Nie do kabelków tylko do wtyczki sterownika na podane piny. U Ciebie tam przewodów nie będzie. Będziesz miał tam w tej wtyczce puste miejsce na piny i przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 10 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Nie do kabelków tylko do wtyczki sterownika na podane piny. U Ciebie tam przewodów nie będzie. Będziesz miał tam w tej wtyczce puste miejsce na piny i przewody. We wtyczkę czym się wpiąć? Co dokupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 10 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca I czy kostka do czujnika wstacznego jest taka sama jak do czujnika ciśnienia klimatyzacji? Bo znajomy znalazł i mówi właśnie, że od klimy jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 41 minut temu, Diego1121 napisał(a): We wtyczkę czym się wpiąć? Co dokupić? Albo kupisz takie konektory do zarobienia https://allegro.pl/oferta/konektor-pin-zenski-bmw-vw-audi-000979009e-mqs-10219173102 albo już zarobione z krótkimi przewodami i wtedy do przewodów się podepniesz https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-przewod-vag-000979009e-000979009-11293273982 Przewody kup 0,5 mm² 17 minut temu, Diego1121 napisał(a): I czy kostka do czujnika wstacznego jest taka sama jak do czujnika ciśnienia klimatyzacji? Bo znajomy znalazł i mówi właśnie, że od klimy jest Na wtyczce jest numer części, jeżeli jest taki jak podałem to jest taka sama. Musisz sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 19 godzin temu, Diego1121 napisał(a): Czujnik w skrzyni jest, patrzyłem wczoraj. Jedynie kostkę dorobić. Zamówię i będę próbować Na Twoim miejscu wymieniłbym także ten czujnik. Kto wie jak długo już jeździ bez wtyczki. Wilgoć i brud się tam dostały. Kontakty są już pewnie skorodowane. Wepniesz wtyczkę i nie będzie działało, albo będzie niepoprawnie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 10 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 16 godzin temu, Muskel1 napisał(a): U Ciebie w tym złączu będzie brakowało przewodów idących z BCM1. Jeżeli chcesz mieć jak w oryginale, to musisz najpierw z BCM1 poprowadzić przewody do tego złącza i dopiero z tego złącza do czujnika. Alternatywnie możesz poprowadzić przewody z czujnika bezpośrednio do BCM1, pomijając to złącze. Prowadzisz tylko 2 przewody do BCM1, bo masę, czyli brązowy możesz podpiąć w miejscu łączenia masy z komory silnika. Którędy najlepiej poprowadzić te dwa przewody do środka? I gdzie dokładnie najlepiej masą się wpiąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca W podszybiu stroną kierowcy. Punkty masy znajdziesz w komorze silnika. Kilka brązowych przewodó przykręcone do karoserri. Zajrzyj z latarką i poszukaj. Nie da się przeoczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 6 godzin temu, Diego1121 napisał(a): I gdzie dokładnie najlepiej masą się wpiąć? Tu masz pokazane punkty masy. Massepunkte A4 B8.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 10 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca Dziękuję bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca W dniu 7.06.2024 o 16:57, Muskel1 napisał(a): Jeżeli pokazuje głupoty to może to być przyczyną. Spawdź także wartości temperatur czujników temperatury spalin na zimnym oraz rozgrzanym silniku, bo to też może być przyczyną. A w cnha masz zespół te.peratury spalin s1/s2/s3/s4 na zimnym to wiadomo ze powinny być w miarę równe a jak to wygląda przy wypalaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Jakim wypalaniu? Przecież napisał, że dpf jest wycięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 53 minuty temu, adi1977 napisał(a): A w cnha masz zespół te.peratury spalin s1/s2/s3/s4 CNHA to już inny silnik, mianowicie generacja VW EA 288 i jest inny niż CAGA, który jest silnikiem generacji VW EA 189. Układ oczyszczania spalin jest kompletnie inny i posiada już katalizator SCR oraz AdBlue. W CAGA masz tylko 3 czujniki temp. spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 11 minut temu, Muskel1 napisał(a): CNHA to już inny silnik, mianowicie generacja VW EA 288 i jest inny niż CAGA, który jest silnikiem generacji VW EA 189. Układ oczyszczania spalin jest kompletnie inny i posiada już katalizator SCR oraz AdBlue. W CAGA masz tylko 3 czujniki temp. spalin. Zgadza się a wiesz mniej więcej jak powinny wyglądać te temperatury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się