adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca 11 minut temu, Muskel1 napisał(a): CNHA to już inny silnik, mianowicie generacja VW EA 288 i jest inny niż CAGA, który jest silnikiem generacji VW EA 189. Układ oczyszczania spalin jest kompletnie inny i posiada już katalizator SCR oraz AdBlue. W CAGA masz tylko 3 czujniki temp. spalin. Zgadza się a wiesz mniej więcej jak powinny wyglądać te temperatury ?
Muskel1 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Temperatury zależne są od stanu obciążenia silnika. Przy spokojnej jeździe wahają się w granicach 250-280 °C, pod obciążeniem 350-380°C, w czasie aktywnej regeneracji dpf 580-610°C. Wszystko zależy od rodzaju silnika i stanu obciążenia.
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca 14 minut temu, Muskel1 napisał(a): Temperatury zależne są od stanu obciążenia silnika. Przy spokojnej jeździe wahają się w granicach 250-280 °C, pod obciążeniem 350-380°C, w czasie aktywnej regeneracji dpf 580-610°C. Wszystko zależy od rodzaju silnika i stanu obciążenia. Tak najprościej tłumacząc sobie rozumiem że s1 to ten czujnik pod turbo ,2 s2 od góry na turbo a przed kątem, s3 to za kątem przy wtrysku adblue i s 4 na dole za dpf już na rurze wydechowej czy dobrze rozumiem,?
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Teraz, adi1977 napisał(a): Tak najprościej tłumacząc sobie rozumiem że s1 to ten czujnik pod turbo ,2 s2 od góry na turbo a przed kątem, s3 to za kątem przy wtrysku adblue i s 4 na dole za dpf już na rurze wydechowej czy dobrze rozumiem,? Jeżeli dobrze to w vcds są temperatury spalin wymagane 0,1,2,3 czy jak się to ma do tych s ?
Muskel1 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Nie mam w tej chwili schematu układu spalinowego z silnika CNHA.
adi1977 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Nie mam w tej chwili schematu układu spalinowego z silnika CNHA. Chciałem sprawdzić bo mam problem ,a nie wiem jak sprawdzic te czujniki jakbym mógł prosić przy czasie o wytłumaczenie będę dozgonnie wdzięczny 😁
Diego1121 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca Dobra, już mam wszystko. Na dniach się będę brać za podpięcie. Który kabelek gdzie?
Muskel1 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Wstawiłem Ci wcześniej schemat, na którym jest pokazane jakie kolory na jakie piny.
Diego1121 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Wstawiłem Ci wcześniej schemat, na którym jest pokazane jakie kolory na jakie piny. Tylko właśnie kostka którą mam ma chyba inne kolory przewodów. Czy wiesz który ma do którego pinu w bcm1 iść? Na kostce mam opisane od 1 do 3. I prosiłbym ciebie jeżeli wiesz byś przekazał mi informacje np "kabel "1" do tego pinu itd. " Dziękuję bardzo
Muskel1 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca (edytowane) Kolory, które masz aktualnie na wtyczce nie są ważne. Na schemacie, który Ci wrzuciłem jest pokazane, z którego pinu przy BCM idą na który pin wtyczki. Wtyczka ma ponumerowane piny od 1 do 3. Edytowane 11 Czerwca przez Muskel1
Diego1121 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca Powiedz mi proszę czy dobrze rozumiem. Przewód 1 z wtyczki to do pinu 13 (32pinowej kostki bcm1) Przewód 2 z wtyczki to masa Przewód 3 z wtyczki to do pinu 21 (32pinowej kostki bcm1)
Diego1121 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca 24 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Dokładnie Kupiłem końcówki które podesłałeś mi, je wsunę w otwór w kostce przy bcm to będą trzymać bo się zapną tak?
Muskel1 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca Tak, konektor ma taki wypust trzymający go we wtyczce. Ta 32 pinowa wtyczka nie jest w sumie właściwą wtyczką, tylko czarną obudową. Właściwa wtyczka jest biała i znajduje się wewnątrz tej czarnej obudowy. Białą wtyczkę należy wyciągnąć z czarnej obudowy i wpiąć do białej wtyczki konektory. Biała wtyczka ma takie prowadnicę, które uniemożliwiają wysunięcie się konektorow gdy biała wtyczka zmajduje się w tej czarnej obudowie. WEB-CON-000776.mp4 WEB-CON-000776.pdf
Diego1121 Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca Rozumiem że gdy wypne białą wtyczkę to będą opisane numerkami "dziurki" by dobrze wpiąć konektor?
adi1977 Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca 20 godzin temu, adi1977 napisał(a): Tak najprościej tłumacząc sobie rozumiem że s1 to ten czujnik pod turbo ,2 s2 od góry na turbo a przed kątem, s3 to za kątem przy wtrysku adblue i s 4 na dole za dpf już na rurze wydechowej czy dobrze rozumiem,? Ale to w czasie regeneracji wszystkie 4 czujniki powinny wskazywać powyżej 500 do 630? A tak na logikę przy wypalaniu gdzie powinna być najwyższa w kolektorze przy turbo ?
Muskel1 Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca 9 godzin temu, Diego1121 napisał(a): Rozumiem że gdy wypne białą wtyczkę to będą opisane numerkami "dziurki" by dobrze wpiąć konektor? Tak zarówno na czarnej obudowie jak i na białej wtyczne zewnętrzne skrajne otwory są opisane.
Muskel1 Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca 50 minut temu, adi1977 napisał(a): Ale to w czasie regeneracji wszystkie 4 czujniki powinny wskazywać powyżej 500 do 630? A tak na logikę przy wypalaniu gdzie powinna być najwyższa w kolektorze przy turbo ? Dla regeneracji decydujące czujniki są ten przed i za dpfem. One powinny mieć najwyższą temperaturę.
adi1977 Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca 11 minut temu, Muskel1 napisał(a): Dla regeneracji decydujące czujniki są ten przed i za dpfem. One powinny mieć najwyższą temperaturę. Musze porobić logi podczas wypalania tych temperatur.
Muskel1 Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca Zainstaluj sobie aplikację VAG DPF i kup wtyczkę OBD2 Bluetooth będziesz mógł obserwować kiedy i jak przebiega regeneracja. Jest tam ładnie wszystko pokazane.
Rekomendowane odpowiedzi