Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Temperatury zależne są od stanu obciążenia silnika. Przy spokojnej jeździe wahają się w granicach 250-280 °C, pod obciążeniem 350-380°C, w czasie aktywnej regeneracji dpf 580-610°C. Wszystko zależy od rodzaju silnika i stanu obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 14 minut temu, Muskel1 napisał(a): Temperatury zależne są od stanu obciążenia silnika. Przy spokojnej jeździe wahają się w granicach 250-280 °C, pod obciążeniem 350-380°C, w czasie aktywnej regeneracji dpf 580-610°C. Wszystko zależy od rodzaju silnika i stanu obciążenia. Tak najprościej tłumacząc sobie rozumiem że s1 to ten czujnik pod turbo ,2 s2 od góry na turbo a przed kątem, s3 to za kątem przy wtrysku adblue i s 4 na dole za dpf już na rurze wydechowej czy dobrze rozumiem,? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Teraz, adi1977 napisał(a): Tak najprościej tłumacząc sobie rozumiem że s1 to ten czujnik pod turbo ,2 s2 od góry na turbo a przed kątem, s3 to za kątem przy wtrysku adblue i s 4 na dole za dpf już na rurze wydechowej czy dobrze rozumiem,? Jeżeli dobrze to w vcds są temperatury spalin wymagane 0,1,2,3 czy jak się to ma do tych s ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Nie mam w tej chwili schematu układu spalinowego z silnika CNHA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Nie mam w tej chwili schematu układu spalinowego z silnika CNHA. Chciałem sprawdzić bo mam problem ,a nie wiem jak sprawdzic te czujniki jakbym mógł prosić przy czasie o wytłumaczenie będę dozgonnie wdzięczny 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 11 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Dobra, już mam wszystko. Na dniach się będę brać za podpięcie. Który kabelek gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Wstawiłem Ci wcześniej schemat, na którym jest pokazane jakie kolory na jakie piny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 11 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Wstawiłem Ci wcześniej schemat, na którym jest pokazane jakie kolory na jakie piny. Tylko właśnie kostka którą mam ma chyba inne kolory przewodów. Czy wiesz który ma do którego pinu w bcm1 iść? Na kostce mam opisane od 1 do 3. I prosiłbym ciebie jeżeli wiesz byś przekazał mi informacje np "kabel "1" do tego pinu itd. " Dziękuję bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca (edytowane) Kolory, które masz aktualnie na wtyczce nie są ważne. Na schemacie, który Ci wrzuciłem jest pokazane, z którego pinu przy BCM idą na który pin wtyczki. Wtyczka ma ponumerowane piny od 1 do 3. Edytowane 11 Czerwca przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 11 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Powiedz mi proszę czy dobrze rozumiem. Przewód 1 z wtyczki to do pinu 13 (32pinowej kostki bcm1) Przewód 2 z wtyczki to masa Przewód 3 z wtyczki to do pinu 21 (32pinowej kostki bcm1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 11 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 24 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Dokładnie Kupiłem końcówki które podesłałeś mi, je wsunę w otwór w kostce przy bcm to będą trzymać bo się zapną tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 11 Czerwca Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Tak, konektor ma taki wypust trzymający go we wtyczce. Ta 32 pinowa wtyczka nie jest w sumie właściwą wtyczką, tylko czarną obudową. Właściwa wtyczka jest biała i znajduje się wewnątrz tej czarnej obudowy. Białą wtyczkę należy wyciągnąć z czarnej obudowy i wpiąć do białej wtyczki konektory. Biała wtyczka ma takie prowadnicę, które uniemożliwiają wysunięcie się konektorow gdy biała wtyczka zmajduje się w tej czarnej obudowie. WEB-CON-000776.mp4 WEB-CON-000776.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego1121 0 Opublikowano 11 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Rozumiem że gdy wypne białą wtyczkę to będą opisane numerkami "dziurki" by dobrze wpiąć konektor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 20 godzin temu, adi1977 napisał(a): Tak najprościej tłumacząc sobie rozumiem że s1 to ten czujnik pod turbo ,2 s2 od góry na turbo a przed kątem, s3 to za kątem przy wtrysku adblue i s 4 na dole za dpf już na rurze wydechowej czy dobrze rozumiem,? Ale to w czasie regeneracji wszystkie 4 czujniki powinny wskazywać powyżej 500 do 630? A tak na logikę przy wypalaniu gdzie powinna być najwyższa w kolektorze przy turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 9 godzin temu, Diego1121 napisał(a): Rozumiem że gdy wypne białą wtyczkę to będą opisane numerkami "dziurki" by dobrze wpiąć konektor? Tak zarówno na czarnej obudowie jak i na białej wtyczne zewnętrzne skrajne otwory są opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 50 minut temu, adi1977 napisał(a): Ale to w czasie regeneracji wszystkie 4 czujniki powinny wskazywać powyżej 500 do 630? A tak na logikę przy wypalaniu gdzie powinna być najwyższa w kolektorze przy turbo ? Dla regeneracji decydujące czujniki są ten przed i za dpfem. One powinny mieć najwyższą temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 11 minut temu, Muskel1 napisał(a): Dla regeneracji decydujące czujniki są ten przed i za dpfem. One powinny mieć najwyższą temperaturę. Musze porobić logi podczas wypalania tych temperatur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca Zainstaluj sobie aplikację VAG DPF i kup wtyczkę OBD2 Bluetooth będziesz mógł obserwować kiedy i jak przebiega regeneracja. Jest tam ładnie wszystko pokazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca (edytowane) @adi1977 Tutaj masz schemat umiejscowienia czujników spalin. W CNHA zamontowane 4. czujnik temp. spalin 1 - G235 czujnik temp. spalin 2 - G448 czujnik temp. spalin 3 - G495 czujnik temp. spalin 4 - G648 A4 B8 CNHA Abgastemperaturregelung.pdf Edytowane 12 Czerwca przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się