DanDan90 Opublikowano 15 Czerwca Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca Witam. Jestem nowy. A4 b5 to marzenie z dzieciństwa. Teraz mam czas, żeby sobie dłubać więc spełniam to marzenie. Ale do rzeczy. Kupiłem jakiś rok temu. 90KM zrobione na 120KM. Jakieś pół roku temu wymieniłem turbinę na regenerowaną. I aktualnie mam problem. Przy ok. 2500 obrotów, odcina nie tylko turbo, ale silnik gaśnie i nie da się go uruchomić przez kilka minut. Dosłownie nawet rozrusznik nie chce zakręcić. Po kilku minutach wraca do normy i można jeździć. Chyba, że przegazuję na jałowym to silnik wpada w wibracje, trzepie nim, ale nie gaśnie. Po chwili wraca do normy. Poprzedni właściciel pociągnął do kabiny wskaźnik doładowania. Wcześniej nie przekraczał 1.5 bara. Po wymianie turbiny, wraz z zaworem n75, przekracza 2 bary. Jedynym błędem, jaki wyrzuca VAG jest g71 - zwarcie do plusa. Po podmianie na poprzedni n75 - ten problem zniknął. Brak EGR. Szukałem na różnych forach. Mówiono o zapieczonych kierownicach, zaworach n75 do wymiany itp. U mnie to wszystko jest nowe, a problem wydaje się poważny. Reasumując. - 2500obr i odcinka nawet na jałowym - Turbo po wymianie - n75 po wymianie - przewody podciśnieniowe po wymianie - sporadycznie błąd czujnika g71 - zwarcie do plusa. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się