A4/B5 Po wymianie wahacza krzywa kierownica

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problem z położeniem kierownicy przy jeździe na wprost jest lekko skręcona w prawą stronę i jak prostuję to autko i tak leciutko ściąga w prawo. Dodam że wymieniłem prawy górny przedni wahacz (jakiś tam optimal niby niemiecki) oraz zmieniłem łożysko w lewym kole. Do wymiany łożyska wymontowałem zwrotnicę ale nic nie kombinowałem przy końcówkach drążków. Po zmontowanu wystapił w/w problem byłem też na zbieżności bo myślałem że coś spaprałem ale diagnostyk powiedział że zbiezność jest ok (mierzył jakimiś laserkami z poziomicą). Co mogłem spaprać ? Pomocy!!!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tylko końcówki powodują krzywą kierownice także coś sie musiało przestawić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Podjedź do innego fachowca niech ci ustawi zbieżność a nie tylko sprawdzi. Wspomnij o kierownicy i napewno będziesz miał dobrze. O cześciach optimala nie mam za dobrego zdania. Może jakość wykonania sie kłania.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam podobny problem, tzn. przy jeździe na wprost kierownica jest lekko skręcona w lewo, ale kiedy ją puszczę na równej drodze jedzie dalej prosto. Zauważyłem to po wymianie zawieszenia, ale końcówki drążka nie były ruszane, tylko wahacze i łączniki stabilizatora. Postaram się w takim razie w najbliższym czasie wybrać na ustawianie zbieżności.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość spedyt

    Tak bywa że po wymianie wahaczy kierownica będzie lekko skręcona, trzeba podjechać i skorygować ustawienia

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Przy ustawieniu zbieznosci niech fachman ustawi kolo kierownicy na wprost i je unieruchomi, wtedy "recznie" skoryguje polozenie kol przednich wzgledem tylu. Temat juz wczesniej przerabiany na forum :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ok w takim razie po świetach jade na zbieżność. Mam nadzieje ze to coś da, tylko boje sie tego że mając trochę wybite tylne tuleje pomiar może wyjść niezbyt dokładny jeżeli będzie diagnosta mierzył względem koł tylnich.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Trzeba bylo wymienic tez z drugiej strony ten sam wahacz i byloby ok.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy