pawelfanavant Opublikowano 1 Lipca Udostępnij Opublikowano 1 Lipca Witam serdecznie, Około miesiąc temu po wyłączeniu silnika zaczeły działać wentylatory(około 15 minut po zgaszeniu silnika). Następnie zauważyłem, że płynu chłodniczego jest bardzo mało (prawie pusty zbiorniczek). Zbiornik uzupełniłem i przez około 2 tygodnie nic nie ubywało. Po tym czasie zapalił się na pomarańczowo check engine - podpiąłem komputer i wykazało błędy: P200200 - filtr cząstek stałych - nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ Checki zresetowałem. W kolejnych dniach płyn chłodniczy znów zaczął uciekać i na dzień dzisiejszy jest pod silnikiem na podłodze plama płynu ( poziom w zbiorniczku spadł do MIN ) i zauważyłem ze mokro jest w okolicach paska rozrządu (sam pasek też jest w jakimś stopniu zamoczony) Diesla posiadam dopiero od 3 miesięcy dlatego jestem mało doświadczony . Czy wiecie może gdzie leży problem ? Dodam, że gdy uruchamia się automatyczne przepalanie ( na neutral obroty do 1000 wzrastają i wyłącza się system start/stop) to staram się wyjechać na trasę by dokończyć przepalanie. Samochód w dużej mierze używany w mieście. Trasa robiona raz w miesiącu powyżej 200 km. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 1 Lipca Udostępnij Opublikowano 1 Lipca (edytowane) prawdopodobnie pompa wody do wymiany skoro mokro blisko rozrządu, jaki przebieg? Edytowane 1 Lipca przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelfanavant Opublikowano 1 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 121 tyś przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 1 Lipca Udostępnij Opublikowano 1 Lipca (edytowane) w pierwszym kroku weryfikacja wycieku + ewentualna wymiana pompy Edytowane 1 Lipca przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelfanavant Opublikowano 2 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca Byłem dzisiaj w ASO i stwierdzili ze do wymiany tak jak wspomniałeś wyżej pompa + dodatkowo rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 3 Lipca Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 18 godzin temu, pawelfanavant napisał(a): Byłem dzisiaj w ASO i stwierdzili ze do wymiany tak jak wspomniałeś wyżej pompa + dodatkowo rozrząd z wyciekiem ryzyko jeździć... wymieniaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się