Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi 1.8t CFMA po chipie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdeczenie, pare dni temu postanowiłem wkońcu zrobić program. Na hamowni seria wyszła 153,7km/231nm finalnie 186,3km/288,1nm. Prosze o zerkniecie na logi czy wszystko gra. grupa 022,031 mi sie nie zapisała a 003 nie robiłem. Wszystko na seryjnych gratach

115+118

LOG.TUNEZILLA.COM

002+033

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano

Turbo niedoladowuje i wtryski na granicy pętlenia.

Opublikowano
5 godzin temu, przem8 napisał(a):

Turbo niedoladowuje i wtryski na granicy pętlenia.

Program do korekty? Czy jakieś inne przyczyny ? 

Opublikowano (edytowane)

No raczej. A najlepiej wsadzić wtryskiwacze wydajniejsze np. z bexa żeby był zapas.

Zawór dv sprawny?

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, przem8 napisał(a):

No raczej. A najlepiej wsadzić wtryskiwacze wydajniejsze np. z bexa żeby był zapas.

Zawór dv sprawny?

Pomyślałem o tych wtryskach , nawet tuner mi to zaproponował. Ale mówił mi po chipie ze logi są ok a turbo na serii trzyma ciśnienie... tak zawor dv ori z koncowka P Wymieniałem profilaktycznie 2 lata temu. Program był robiony na 95 paliwe. Czy takie niedoladowanie jak tam jest powinno powodować jakiś błąd? Bo nie mam nic. Wiem też bo wrzucałem tutaj logi jeszcze na seri że są stuki ale w normach najwyżej dzis wieczorem dorobię logo dodatkowe. W zasadzie  nie wiem teraz co mam z tym zrobić. I jescze ten przeplyw powietrza też mi się wydaje jakby był za mały?

Edytowane przez PiotrekEXEO
Opublikowano
10 minut temu, PiotrekEXEO napisał(a):

Czy takie niedoladowanie jak tam jest powinno powodować jakiś błąd?

Nie znam tolerancji ale może to być zmienione w sofcie. Turbo też mogło się zużyć i stąd takie braki. 

Opublikowano
6 minut temu, przem8 napisał(a):

Nie znam tolerancji ale może to być zmienione w sofcie. Turbo też mogło się zużyć i stąd takie braki. 

To szczerze nie wiem teraz co zrobić bo zgłupiałem już. Jakie czynności i co sprawdzic w jaki sposób. 

Opublikowano

Jak brak nieszczelności, dv sprawne to można trochę sztange podciągnąć jak Ci tak przeszkadza to niedoladowanie. 

Opublikowano
14 minut temu, przem8 napisał(a):

Jak brak nieszczelności, dv sprawne to można trochę sztange podciągnąć jak Ci tak przeszkadza to niedoladowanie. 

Co do niesczelnosci. Już chcilaem zrobić test ale warsztaty jakoś średnio do tego tematu podchodzą. Ale po wcześniejszych logach jakie wrzucałem nie widziałeś aby takabardziej chodzi mi o to czy nic się nie stanie z silnikiem .To mial być  "bezpieczny" program. I jeszcze ta temperatura w dolecie 

Opublikowano
56 minut temu, PiotrekEXEO napisał(a):

jeszcze ta temperatura w dolecie 

Zrób centralny cooler to bedzie mniejsza, seryjny to niczego się nie nadaje. 

56 minut temu, PiotrekEXEO napisał(a):

Już chcilaem zrobić test ale warsztaty jakoś średnio do tego tematu podchodzą

Niestety, samemu trzeba kombinować.

Sprawdź czy stuków nie masz przy pelnym bucie.

Opublikowano
40 minut temu, przem8 napisał(a):

Zrób centralny cooler to bedzie mniejsza, seryjny to niczego się nie nadaje. 

Niestety, samemu trzeba kombinować.

Sprawdź czy stuków nie masz przy pelnym bucie.

Właśnie takie mody chciałem zostawić na nastepne etapy, miałbyc program żeby muł nie był.Stuki są w 020 ale w normie jeszcze dzis je zloguje. Tego tematu mi sie nie udało zdiagnzować pompa jest ok, kopresja równa, cewki ,swiece mają po 25 tys. starałem się profilaktycznie oprocz przepływki wymnić wszystko co może odpowiadać, zaworek odmy tez i te korekcje zapłonu na kadym cylindrze jakies były przy poszczegolnych obrotach zawsze nawet na serii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...