Davsky Opublikowano 8 Lipca Opublikowano 8 Lipca Cześć! Otóż od jakiegoś czasu mam pewien problem. Objawy to: 1. Szum podczas jazdy (dźwięk trochę jak łożysko w kole), narasta z przyspieszaniem, szumi na obrotach i na biegu jałowym, im szybciej jadę tym jest głośniej. 2. Słabsza moc na niskich obrotach, tzn tak do 1800 praktycznie w ogóle nie jedzie. 3. Gdy trzyma się go na niskich obrotach, przykładowo bieg 3, prędkość 40km/h to trzęsie całym samochodem, a obroty mimo trzymania gazu w miejscu falują i spadają powiedzmy o 100/200. Sprawdzane były koła, w ostatnim czasie wykonywanych było dużo napraw, 3 dni temu samochód odebrany po wymianie jakichś 2 łożysk na skrzyni biegów, wymianie oleju w skrzyni i uszczelki na półosi. Oczywiście diagnoza nietrafna, bo problem występują dalej. Z ciekawostek mogę dodać, że w przeszłości któryś z mechaników jakoś tam źle założył osłonę na pasek rozrządu przez co podczas jazdy ocierał o te osłonę. Nie wiem czy ma to coś do rzeczy, jestem kompletnie zielony, ale od paru osób usłyszałem, że może warto sprawdzić pasek po czymś takim. Czy ktoś ma jakieś sugestie, pomysły co można sprawdzić lub czemu się przyjrzeć? Może ktoś miał podobny problem? Pacjent A4 B8 2.0 TDI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się