blejs Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca (edytowane) Witam,zerknie ktoś na logi A4 b6 1.8T BEX po programie na 215km. Problem mam podczas przyspieszania,na kazdym biegu przy pedale gazu w podłodze szarpie i strzela w wydech... Nie bylo błedów w sterowniku,na koniec logowania wyskoczył bład 16683- Boost Pressure Regulation: Control Range not reached P0299- 002 - Lower Limit Exceeded-Intermittent. Do sprawdzienia n75 i DV? Szczelnosc dolotu sprawdzana miesiac temu i bylo wszystko ok. Rozrzad i swiece swiezo wymienione,paliwo 98 Logi: 115 + 188 : Log #839172 LOG.TUNEZILLA.COM 003 + 020 : Log #839179 LOG.TUNEZILLA.COM 002+033: Log #839180 LOG.TUNEZILLA.COM 090 + 093 Log #839181 LOG.TUNEZILLA.COM STATYCZNE: 002+ 033 Log #839182 LOG.TUNEZILLA.COM 090+ 093 Log #839185 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 13 Lipca przez blejs
przem8 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca Pompa paliwa kaput. Turbo nie osiąga zadanego doładowania. 1
blejs Opublikowano 13 Lipca Autor Opublikowano 13 Lipca W tamtym tygodniu wymieniałem filtr paliwa na ori i mierzyłem ciśnienie na listwie było równo 4 BARy. Mam na szczęście nową pierburga,dzięki bardzo za odpowiedź,jak wymienię to dam znać czy pomogło ✋️
przem8 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca A mierzyles podczas jazdy? Wtryski pętlą więc brakuje paliwa, chyba że od samego początku po sofcie tak miałeś? 1
blejs Opublikowano 13 Lipca Autor Opublikowano 13 Lipca Soft robiony 4 lata temu i nie miałem nigdy problemów z pętleniem wtrysków. Pod obciążeniem też mierzyłem i książkowo na 4 barach cały czas stało. Wymieniałem świece 2 tygodnie temu na nowe prf7q,stare były różowego koloru ,przez tydzień nie szarpała i później znowu to samo się zaczęło. Mocy brakuje i ciężko odpala więc chyba tak jak mówisz będzie to pompa
blejs Opublikowano 13 Lipca Autor Opublikowano 13 Lipca Jestem po wymianie pompy,dalej to samo szarpie i strzela w wydech przy pełnym bucie na każdym biegu. Może to być przez gruszkę turbiny? Bo turbo regenerowane w Krymarze dwa miesiące temu ale gruszka stara została..
przem8 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca W logach widać tylko lekkie niedoładowanie i spore cofki oraz pętlące wtryskiwacze górą. Może głowica powiedziała papa i stąd masz takie objawy. Sprawdź jeszcze wartości w gr. 93 dla synchro rozrządu, bo w tym logu co dałeś z jakiegos powodu jej nie ma.
blejs Opublikowano 13 Lipca Autor Opublikowano 13 Lipca 93 nie pokaże bo wywaliłem ori napinacz z fazatorem i wsadzony jest febi bez fazatora + wyłączenie zmiennych faz w ECU.Znajomy mechanik mi wyłączał zmienną fazę,mógł to zle zrobic i przez to tak sie dzieje?Błędów wypadania zapłonu nie ma nawet jest tylko ten jeden 16683.
przem8 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca (edytowane) 51 minut temu, blejs napisał(a): 93 nie pokaże Nie opowiadaj bajek. Jak jest dobrze wyłączone to pokazuje. Wiem, bo sam nie raz tak miałem robione. A po wartościach w gr. 90 to z tym rozrządem tak nie powinno wyglądać. Masz cos namotane w tym sofcie. Edytowane 13 Lipca przez przem8
pucha10 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca 21 godzin temu, blejs napisał(a): 93 nie pokaże bo wywaliłem ori napinacz z fazatorem i wsadzony jest febi bez fazatora + wyłączenie zmiennych faz w ECU.Znajomy mechanik mi wyłączał zmienną fazę,mógł to zle zrobic i przez to tak sie dzieje?Błędów wypadania zapłonu nie ma nawet jest tylko ten jeden 16683. Wygląda jak rozrząd przesunięty o ząbek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się