SzczepSon Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Witam, Kolejny raz zakładam wątek w tym dziale z moją 3cią B5 w karierze. Dziwnym trafem ciągnie mnie bardzo do b5. Od mojej pierwszej b5, przejeździłem 2 Fordy Focusy, A4b7, a8d3, a4b5, TT8J... I znów wróciłem do b5. Tym razem 2.8 quattro z podtlenkiem biedy. Z wyposażenia to chyba wylany fotochrom i 4 szyby w prądzie Plan Jest, żeby coś się tym razem pobawić, więc stwierdziłem, że znow założę temat. Wrzucam kilka fotek jak to wyglądało w dniu kupna. Na ostatnim zdjęciu razem z moją poprzednią b5. Wygląda jak wygląda. Na dzień dzisiejszy na montaż czeka gwint, 18stki, nowe opony, nowe ciemne lampy, folia do przyciemnienia szyb, nowy materiał na podsufitkę, srebrne relingi, grill w plaster miodu, dokładka cupry, podświetlenie soczewki, kilka ledów do oświetlenia i inne pierdoły. Taki pakiet startowy. Plan jest to wrzucić w jeden weekend, wiec pod koniec miesiaca pewnie wrzucę jak to wszystko siadło. Do tego czasu mały serwis: wielowahacz, płukanka i oleje, filtry, świece, kable, cewka, kilka poprawek lakierniczych i doprowadzenie do jakotakiego stanu po zakupie. Nastawiony jestem optymistycznie
SzczepSon Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca Dziś tak na szybko byłem oszabrować kolegi b5tkę. Mam juz kompletny sufit, który będę przerabiał na czarno(materiał już jest). Przy okazji zakosiłem srebrne relingi, bo mega odmładzają auto. Zamontujemy przy okazji. Na szybkości małe spy-foto kółek. Wjadą jak gwint wleci na pokład 1
SzczepSon Opublikowano 20 Lipca Autor Opublikowano 20 Lipca (edytowane) Dziś trochę pokorzystałem z pogody. Zrobiony prowizoryczny one step, wrzucone czorne lampy i podświetlenie soczewki Zachęcony tematem na forum, zbroję sie pod komplet kluczy, bo mam jeden tylko, a poprzednia miała komplet i pilot webasto. Edytowane 20 Lipca przez SzczepSon
SzczepSon Opublikowano 24 Lipca Autor Opublikowano 24 Lipca Czy jest ktoś w posiadaniu instrukcji kodowania sterownika silnika? Albo potrafiłby pomóc? Z fabryki auto wyjechało jako automat, teraz jest manual. Kodowanie abs ma chociaż ściągę, ale sterownik silnika juz nie. Na liczniku swieci abs esp, w błędach nie ma nic oprócz tego żeby sprawdzić błędy w sterowniku silnika. A tam jest "nieprawidłowe kodowanie"
Monti Opublikowano 24 Lipca Opublikowano 24 Lipca Udało mi się doszukać coś takiego, może Ci pomoże. 01 - Engine Coding - 07 ECU coding is pretty straight forward and not too many options for this. The only real thing to change is whether the engine is mated to an automatic transmission or a manual transmission or if equipped with ABS or ESP. Coding is as follows. 00XXX - The first two digits apply to the country. *16 is the only available option for those in the USA XX0XX - The third digit codes the ECU for what drive and options you have *0 states FWD with ABS *2 states Quattro with ABS *5 states FWD with Anti-Slip Regulation/Electronic Stability Program (ASR/ESP) *7 states Quattro with ESP XXX0X - The fourth digit states which transmission you are equipped with *0 is for 5 speed manual transmission *5 is for 01V automatic transmission XXXX0 - The last digit will state which vehicle the ECU is installed in. *1 states installed in Audi A4 EX: A manual, Quattro A4 in the US should be 16201 or 06201
SzczepSon Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca Dzięki. Ale właśnie to podali jako przykład 16201 dla manuala quattro. Ja mam 04201 czyli tylko dwie pierwsze od kraju. Mimo to, sterownik źle zakodowany...
SzczepSon Opublikowano 29 Lipca Autor Opublikowano 29 Lipca W oczekiwaniu na serwis zrobiłem coś co robię już w każdej a4. Dołożone gniazdo ładowania z plusem po zapłonie. Wewnątrz schowka. Jedno będzie zajęte przez kamerkę. Zależy mi na niewidocznych kablach.
Langista Opublikowano 29 Lipca Opublikowano 29 Lipca Nie lepszy byłby moduł zasilania kamerki, który odetnie zasilanie jak napięcie na aku spadnie poniżej 11V?
SzczepSon Opublikowano 30 Lipca Autor Opublikowano 30 Lipca (edytowane) Zależy kto czego oczekuje. Moje dotychczasowe kamerki zaczynały nagrywanie z momentem otrzymania prądu. Więc potrzebowałem prądu dopiero po odpaleniu. A po zgaszeniu tryb parkingowy i czujnik ruchu obsługiwane przez wbudowana baterie kamerki. Gdybym miał moduł, to ciągłe zasilanie, oznaczałoby zapychanie karty pamięci przez filmiki z postoju. A czasami coś podładować w niewidocznym miejscu też bym chciał, a do tej pory nie było gdzie Edytowane 30 Lipca przez SzczepSon
longer_xd Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca W dniu 20.07.2024 o 22:05, SzczepSon napisał(a): Zachęcony tematem na forum, zbroję sie pod komplet kluczy, bo mam jeden tylko, a poprzednia miała komplet i pilot webasto. Sam dorabiałeś i kodowałeś klucze, czy zlecałeś to komuś? Co do kamerki fajny patent z tym zasilaniem, w zasadzie można podłączyć i zapomnieć o niej. Plus brałeś ze skrzynki bezpieczników?
SzczepSon Opublikowano 2 Sierpnia Autor Opublikowano 2 Sierpnia Plus że śrub pod skrzynka bezpieczników. Klucze na razie tylko dorobione groty. Będzie chwila to będę kodował wg forumowego poradnika, bo wszystko już mam. 1
SzczepSon Opublikowano 2 Sierpnia Autor Opublikowano 2 Sierpnia Dziś szybka akcja. Mechanik wczoraj dzwoni, że jednak mocowania amortyzatorów nie są takie ładne jak z wierzchu, ale auto już na podnośniku to trzeba to szybko ogarnac . Na szybkości w okolicy nikt normalnej używki nie miał. Hurtownie najszybciej na poniedziałek. Jedna hurtownia z Poznania zaoferowała, że na następny dzien(dzis) wyśle jak sprowadzi z magazynów. Więc zamiast wysyłać był odbiór osobisty. Słupsk>Poznań>Słupsk po 2 sztuki mocowań w zamienniku... Mam nadzieję, że więcej kwiatków nie będzie.
PiterA4 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia fajnie że wogóle były a podzielisz się ile za szt?
SzczepSon Opublikowano 3 Sierpnia Autor Opublikowano 3 Sierpnia 670zl sztuka Zamienniki SKV A żeby było śmiesznie przy tym całym zamieszaniu idzie do mnie jeszcze jeden komplet, tylko robiony na zamówienie z grubszej blachy. Jak przyjdzie to pójdzie w ocynk, proszek i na półeczkę.
Langista Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia Weź to przed montażem machnij jeszcze raz farbą z inhibitorem rudej.
SzczepSon Opublikowano 3 Sierpnia Autor Opublikowano 3 Sierpnia 59 minut temu, Langista napisał(a): Weź to przed montażem machnij jeszcze raz farbą z inhibitorem rudej. Ten drugi komplet, czy Zamienniki? Buda oczyszczona, zami3nniki są pomalowane. A ten komplet robiony na zamówienie jest z nowej blachy, po piaskowaniu, pójdzie w ocynk. Zobaczymy jak długo wytrzyma
Langista Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia Ten zamiennik. Z doświadczenia wiem, że one po roku już mają rdzę na sobie, bo ten czarny to tylko farba zabezpieczająca na czas magazynowania.
SzczepSon Opublikowano 5 Sierpnia Autor Opublikowano 5 Sierpnia W sumie nie zaszkodzi. W razie czego mam oryginały zregenerowane, wystarczy wrzucić w ocynk i pomalować proszkowo. Ale po co pieniądze wyrzucać w błoto, jeśli może posłużyć dłużej. Machnę go inhibitorem, dla spokoju, że zrobiłem wszystko co mogłem Mam nadzieję, że na dniach auto już będzie jezdne.
SzczepSon Opublikowano 8 Sierpnia Autor Opublikowano 8 Sierpnia Odebrałem, trochę opłukałem po mechaniku. Dziś zjadę na garaż ustawie sobie wysokość bo jeszcze troche koza. Małe foto, jak to na chwilę obecną wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się