Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc przy wyborze A4 B8 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie , 

 

Przychodzę do was z z takim zapytaniem, a mianowicie już byłem na kupnie a4b8 Lift  z silnikiem diesla o mocy 177koni CJCG , naczytałem się o tym motorze tutaj i po innych stronach, no i odrzuciłem pomysł na ten samochód,  i tu moje pytanie co polecacie , jaki Silnik jest najbardziej bezpieczny ? Czy wersja 190 koni ? Czy też 150 koni ? Oczywiście 2.0 TDI ... dodam , że szukam tylko wersji poliftowej ,

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, zibix35 napisał(a):

Witam Panowie , 

 

Przychodzę do was z z takim zapytaniem, a mianowicie już byłem na kupnie a4b8 Lift  z silnikiem diesla o mocy 177koni CJCG , naczytałem się o tym motorze tutaj i po innych stronach, no i odrzuciłem pomysł na ten samochód,  i tu moje pytanie co polecacie , jaki Silnik jest najbardziej bezpieczny ? Czy wersja 190 koni ? Czy też 150 koni ? Oczywiście 2.0 TDI ... dodam , że szukam tylko wersji poliftowej ,

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam 

 

szukaj zadbanej 2.0tdi 143konie z historią 

 

na szybko wyszukałem coś takiego wizualnie niby ładna sporo km ale na plus s-line, z minusów to na pewno ten fis niekolorowy klima jedna strefa i brak nawigacji ( której się i tak nie używa ale ładniej wygląda )

 

WWW.OTOMOTO.PL

OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska

 

 

Edytowane przez Archiwum
Opublikowano

Witam znawcą wielkim nie jestem ale zastanawiają mnie te fotele przednie w nich były kubełki sline ale nie takie.To są jakby od b9?

Opublikowano
22 minuty temu, mariusz9 napisał(a):

Witam znawcą wielkim nie jestem ale zastanawiają mnie te fotele przednie w nich były kubełki sline ale nie takie.To są jakby od b9?

chyba fotele od S4 lub RS4 nie wiem w sumie ale już kiedyś takie widziałem w zwykłej tdi może były dostępne za dopłatą, ktoś kto się zna bardziej powinien wiedzieć myślę na 100% czy tak mogło być 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.08.2024 o 09:52, zibix35 napisał(a):

Witam Panowie , 

 

Przychodzę do was z z takim zapytaniem, a mianowicie już byłem na kupnie a4b8 Lift  z silnikiem diesla o mocy 177koni CJCG , naczytałem się o tym motorze tutaj i po innych stronach, no i odrzuciłem pomysł na ten samochód,  i tu moje pytanie co polecacie , jaki Silnik jest najbardziej bezpieczny ? Czy wersja 190 koni ? Czy też 150 koni ? Oczywiście 2.0 TDI ... dodam , że szukam tylko wersji poliftowej ,

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam 

Chyba chodziło Ci o silnik CGLC.

 

W dniu 10.08.2024 o 17:36, mariusz9 napisał(a):

Witam znawcą wielkim nie jestem ale zastanawiają mnie te fotele przednie w nich były kubełki sline ale nie takie.To są jakby od b9?

To są fotele S-linowe z B8, podobne do tych z S4.

Edytowane przez krzysiek_f
Opublikowano

Ja bym szukał 190KM 

Wiadomo jest tam system adblue ale taki urok nowszych aut.

Opublikowano

Na dzien dzisiejszy rozważam jeden z dwóch Silników czyli EA288 albo 150 km albo 190 km z Skrzynia manualna,  z tego co się naczytałem są to dosyć dobrze skonstruowane jednostki , pozdrawiam 

Opublikowano

Przy silniku CNHA (190 KM) i manualu należy być świadomym kosztów wymiany kpl. sprzęgła. Mianowicie dwumasa występuje tylko w oryginale, koszt ponad 5k PLN.

Opublikowano
8 godzin temu, krzysiek_f napisał(a):

Przy silniku CNHA (190 KM) i manualu należy być świadomym kosztów wymiany kpl. sprzęgła. Mianowicie dwumasa występuje tylko w oryginale, koszt ponad 5k PLN.

Wtrącę pytanie będzie to sama dwumasa? Czy razem ze sprzęgłem w tej cenie?

Wiadomo a jeszcze robocizna też kosztuje, robi się spora kwota

Opublikowano
11 godzin temu, Antek50 napisał(a):

Wtrącę pytanie będzie to sama dwumasa? Czy razem ze sprzęgłem w tej cenie?

Wiadomo a jeszcze robocizna też kosztuje, robi się spora kwota

Sama dwumasa. Sprzęgło w zamienniku 1000+ i mamy za same graty ponad 6k.

Spora, wiele osób jest nieświadomych tych kosztów. 

Opublikowano
W dniu 14.08.2024 o 11:28, krzysiek_f napisał(a):

Sama dwumasa. Sprzęgło w zamienniku 1000+ i mamy za same graty ponad 6k.

Spora, wiele osób jest nieświadomych tych kosztów. 

Czyli multitronic nie tak straszny w kosztach naprawy, porównaniu do zwykłej manualnej ? 

 

Opublikowano
15 godzin temu, koziol99 napisał(a):

Czyli multitronic nie tak straszny w kosztach naprawy, porównaniu do zwykłej manualnej ? 

 

Tego nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...